امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

44 امین سالگرد پیروزی انقلاب با شبکه فارس

مشاهده ۷۱۸
۱۴۰۱/۱۱/۱۰- ۱۷:۴۱

صداوسیمای فارس به مناسبت 44 امین سالگرد پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های متنوعی را در ایام الله دهه فجر در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاون سیمای مرکز فارس گفت: برنامه  زنده "صبح انقلاب" هر روز ساعت 8 با دعوت از نخبگان جوان و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی روی آنتن می رود.

علیرضا باغبانمنش افزود: برنامه زنده " فجر دلگشا" ساعت 21:30 هرشب با دعوت از شاعران انقلاب، نخبگان و کسانی که در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشتند همراه با بخش های طنز و موسیقی‌های دوران انقلاب از سیمای فارس پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه زنده  "کاشانه مهر" هر روز ساعت 10 با دعوت از خانواده‌های فرهنگی، علمی و نخبه تقدیم خانواده‌ها می‌شود افزود: برنامه  گفتگو محور "فارس در قرنی که گذشت" ساعت 12:30 هر روز، برنامه "گمپ گلا" با حضور کودکان ساعت 18، سریال "طنز زیرخاکی" ساعت 20 هر شب ، برنامه "جشن انقلاب" هر روز ساعت 15 با حضور مردم شهر شیراز و قومیت های مختلف استان، برنامه "خیابان انقلاب" هر شب ساعت 22:35 در قالب گفتگو با مبارزان دوران انقلاب در استان فارس از دیگر ویژه برنامه‌های این ایام است.

معاون سیمای مرکز فارس اضافه کرد: جشنواره فیلم های سینمایی دهه فجر از 11 بهمن هر شب ساعت 23:15 از شبکه فارس پخش می‌شود.

وی گفت: برنامه زنده خوشا شیراز جمعه‌ها ساعت 9:30 که از شبکه‌های فارس و سلامت روی آنتن می رود و پخش مستندهای دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های سیمای فارس است.

باغبانمنش تاکید کرد: در روز 22 بهمن، راهپیمایی مردم انقلابی فارس با 15 دوربین پوشش داده می‌شود و زنده از شبکه فارس و دیگر شبکه‌های ملی پخش خواهد شد.

معاون صدای مرکز فارس هم با بیان اینکه دو ویژه برنامه زنده در این ایام تقدیم شنوندگان خواهد شد افزود : برنامه "ایران من" به مناسبت جشن انقلاب با بخش های شاد ، مفرح ، طنز ، گزارش ، پخش موسیقی ، تلفن‌های مردمی و ارتباط با مسوولان ساعت 9 تا 10:30 روی آنتن رادیو فارس می رود.

یاسرجمالی افزود: ویژه برنامه "4457" از شنبه تا جمعه در ایام الله دهه فجر با بررسی رویدادهای انقلاب هرشب از آنتن یکی از مراکز استانها ساعت 20 تا 21 زنده پخش می‌شود.

 معاون صدای مرکز فارس اضافه کرد: "نمایش شب" هر شب ساعت 23 از شنبه تا پنج شنبه شامل روایت قصه از دوران انقلاب ، "تاریخ شفاهی انقلاب" ساعت 23:30 هر شب با بازگویی رویدادهای انقلاب از بان انقلابیون، "فجرآفرینان" ساعت 16:55 هر روز با بیان رویدادهای انقلاب در شیراز و شهرستانها ، "برگی از تقویم" ساعت 6:30 هر روز با بازخوانی مناسبت های تقویمی رویدادهای انقلاب ، "فارس در قرنی که گذشت:  از شنبه تا پنج شنبه ساعت 10:30 با بیان وقایع انقلاب در فارس از دیگر برنامه‌های رادیو فارس به مناسبت 44 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

جمالی افزود : پخش سه برنامه "دستاورد "ساعت 13:10 به صورت زنده با دعوت از مدیران ارشد استان برای بیان دستاوردهای کشور پس از پیروزی انقلاب ، "شب های ایران" ساعت 30 بامداد هر شب ، "بازیگران عصر پهلوی" از ظهور تا سقوط رضا خان با روایت وقایع انقلاب ساعت 4:45 ، " یک سرود یک روایت" ساعت 3:30 در خصوص نحوه تولید ترانه‌های انقلاب و سخنرانی در خصوص ریشه‌های وقوع انقلاب  از دیگر برنامه‌های رادیو فارس در ایام الله فجر انقلاب است.

معاون خبر مرکز فارس هم گفت: تهیه و پخش گزارش های محتوایی و رویدادی در بخش های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45 ، 20:45 و 23 تلویزیون تقدیم علاقه مندان به خبر خواهد شد.

عزیز پورعوض افزود:  گزارش های محتوایی از دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی‌شامل دو مستند جشن‌های ۲۵۰۰ ساله و جشن هنر و  انقلابیون استان فارس ، شهدای انقلاب در سراسر استان ، بانوان موفق استان در دو دهه اخیر ، طرح های دانش بنیان استان ، نوحه‌های انقلابی جهرم و تاثیر آن در انقلاب،  نقش علمای فارس در بیداری مردم، نقش مردم فارس در پیروزی انقلاب، استان فارس خواستگاه خیران کشور، توسعه صنعتی جنوب فارس و بررسی تحلیلی آن و توسعه روستاهای فارس پس از انقلاب است.

وی ادامه داد: گزارش های رویدادی شامل پوشش برنامه‌های فرهنگی هنری و عمرانی در نقاط مختلف استان، حضور ۷ گروه خبری در مرکز استان و ۶۰ خبرنگار در شهرستان‌ها و ۲۰ خبرنگار افتخاری در روستاها برای پوشش راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، استفاده از کارشناسان و مسئولان استانی در بخش های خبری به صورت زنده  و برنامه ریزی لازم در خصوص پوشش برنامه‌های دهه فجر در روستاها است که در ایام الله دهه فجر در بخش های خبری روی آنتن می رود.

معاونت فضای مجازی هم با تهیه ۷ موشن گرافی تاریخ شفاهی انقلاب در فارس  با همکاری حسینه هنر شیراز، برگزاری پویش بزرگ مردمی و دانش آموزی با عنوان هشتگ  "من_می_آیم _چون "با هدف تبیین دلایل حضور مردم در جشن 22 بهمن و امید آفرینی، تقطیع برنامه‌های شاخص سیما، بازتولید و انتشار سروده‌ها و راهپیمایی دوران پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷ همراه مخاطبان شبکه فارس به مناسبت 44 امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما