امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
در جشنواره ملی فعالان حوزه دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی؛
در جشنواره ملی فعالان حوزه دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی؛

درخشش برنامه سازان شبکه آفتاب

مشاهده ۳۳۸
۱۴۰۱/۱۱/۱۱- ۱۲:۴۵
تعداد بازدید:338

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملّی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی استان کرمان، در شهر سیرجان برگزار و از برگزیدگان برتر این دوره از جشنواره، تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دوره از جشنواره؛ تندیس افتخار و لوح تقدیر کسب رتبه سوم کشور در بخش کلیپ، به اثر کوتاه داستانی "راه ایثار" به کارگردانی حامد شیدایی و تهیه کنندگی عباس شیبانی مقدم از برنامه سازان شبکه آفتاب

اختصاص یافت. اثر داستانی «راه ایثار» از تولیدات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی است که با موضوع زنان شهیده و نقش آفرینی و رشادت های زنان در دوران دفاع مقدس و پس از آن و ارتباط هویتی آن به دوران سخت مبارزه با ویروس کرونا و ادامه راه ایثار در عرصه‌های مختلف، در شهر اراک نیز تهیه و تولید شده و از شبکه استانی آفتاب هم پخش شده است.

چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی هرساله با هدف شناسایی و به‌روز رسانی بانک اطلاعات فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت آنها در تهیه محتوای دیجیتال و انتشار در فضای مجازی برگزار می‌شود .

این دوره از جشنواره به  میزبانی استان کرمان در دهه اول بهمن ماه ۱۴۰۱ در شهر سیرجان برگزار شد و از بین هفت هزار و ۲۸ اثر واصل شده به دبیرخانه این جشنواره در سطح ملی، هیئت داوران، ۱۳ اثر را بعنوان آثار برگزیده و منتخب در ۴ بخش موضوعی این دوره از جشنواره اعلام نمودند، که یکی از این ۱۳ رتبه برگزیده به این اثر بعنوان تنها اثر برگزیده و منتخب استان مرکزی نیز اختصاص یافت.

تصاویر

امتیاز شما