امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه‌برنامه‌های شبکه دو سیما به مناسبت آغاز جشن پیروزی انقلاب اسلامی

مشاهده ۴۸۴
۱۴۰۱/۱۱/۱۱- ۱۴:۵۲

شبکه دو سیما به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه‌های مختلفی را برای پخش در این ایام آماده کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بررسی اوضاع و احوال دوره پهلوی در بخشی از برنامه «پاورقی» به نام «پاورقیِ تاریخ» در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد. این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جواد فتحی و اجرای محمدرضا شهبازی شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت 19:45 روانه آنتن می‌شود.

برنامه «سندباد» نیز به مناسبت دهه فجر در ویژه‌‌برنامه‌ای به نام «مثبت سندباد» به موضوع ایرانِ امروز از نگاه مردم جهان می‌پردازد. هنر، تاریخ، ادبیات، زبان، پیشرفت، علم و فناوری بسترهایی است که وضعیت ایران‌ِ امروز از نگاه مردم سایر نقاط کشور در آن بررسی می‌شود. این برنامه  18، 19 و 20 بهمن حوالی ساعت 22:30 روانه آنتن می‌شود.
برنامه «قاب ناب» با نگاهی به مستندات و فیلم‌های آرشیوی ماندگار و دیده نشده عنوان دیگر ویژه‌برنامه شبکه دو سیماست. این برنامه به تهیه‌کنندگی سیدهاشم موسوی و اجرای امین فرج‌اللهی به مدت 30 دقیقه هر شب حوالی ساعت 22:00 روانه آنتن می‌شود.
«دورها آواییست» نیز عنوان یک برنامه جدید از شبکه دو سیماست که مروری بر موسیقی معاصر ایران و قطعات شاخص و خاطره‌انگیز دارد. این برنامه در این ایام به صورت ویژه‌ای با نگاهی به سه قطعه ویژه روانه آنتن می‌شود.
«برسد به دست امام» با محوریت نامه‌های نوجوانان به امام خمینی نیز در آیتم‌هایی دو دقیقه‌ای در این ایام روانه آنتن می‌شود. همچنین «صبحانه ایرانی» نیز متناسب با این ایام بخش‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است.

امتیاز شما