امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
شبکه رادیویی تهران جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را پوشش می دهد؛
شبکه رادیویی تهران جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را پوشش می دهد؛

استقرار گزارشگران رادیو تهران در کاخ جشنواره

مشاهده ۴۰۶
۱۴۰۱/۱۱/۱۲- ۰۹:۲۷
تعداد بازدید:406

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده سینمای ایران و جهان در دو بخش ملی و بین‌الملل، ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی تهران با استقرار گزارشگران در کاخ جشنواره فیلم فجر پوشش رسانه ای از این جشنواره را بر عهده دارد. 

برنامه «تهران من» از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران در دو بخش به پوشش گسترده چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌پردازد. گزارشگران شبکه غزاله نهانی و الهه مستوفی با استقرار در کاخ جشنواره واقع در پردیس سینمایی پارک ملت این رویداد فرهنگی کشور را پوشش می دهند.

برنامه تهران من ساعت 18 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می رود. در این برنامه علاوه بر اطلاع‌ رسانی از اخبار و رویدادهای جشنواره فیلم فجر، با مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره گفتگو می‌شود. مصاحبه با کارگردانان و فیلم‌سازان، بازیگران و منتقدان حاضر در جشنواره، از دیگر رویکردهای برنامه تهران من از رادیو تهران که درباره کم و کیف برگزاری آن و همچنین حواشی و تحلیل و بررسی فیلم های راه یافته به این دوره از جشنواره گفت‌وگو می‌شود. علاوه بر اینها؛ برنامه‌های«سعادت آباد» و «شهر آفتاب» از دیگر برنامه‌هایی است که به طور متناوب در طول برگزاری جشنواره آخرین اخبار و رویدادها پیرامون جشنواره فیلم فجر را به سمع و نظر مخاطبان می رساند.

 

امتیاز شما