امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

سیمای شبکه آفتاب و بازهم هوای تو

مشاهده ۶۸۳
۱۴۰۱/۱۱/۱۳- ۱۵:۵۶

شبکه آفتاب در ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های مختلف با هدف ایجاد شور و نشاط ملّی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و فداکاری‌های مردم دیار آفتاب و سرزمین امام راحل (ره) را در این عرصه را به تصویر میکشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه آفتاب در دهه فجر امسال، با تهیه و پخش ویژه برنامه زنده ی تلویزیونی « و بازهم هوای تو» به تهیه کنندگی حامد شیدایی با محوریت جوانان و نوجوانان و بازنمایی هویت بخشی و آشنایی آنان با تاریخ انقلاب اسلامی و همچنین انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی و آگاهی بخشی و افزایش شناخت جامعه، با بخش هایی از قبیل: پلاتوی ابتدایی (از کنار مزار مطهر شهید گمنام صداوسیمای استان مرکزی به پاس ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره آنان در ایّام دهه فجر)، سرود و موسیقی، میهمان، مجری، مصاحبه، میان برنامه، وله،گرافیک، یادآوری روزهای انقلاب، گفتگو با نخبگان و فرهیختگان استانی و جهانی، کار آفرینان، ورزشکاران، هنرمندان، نماهنگ و... از روز سه شنبه 11 بهمن لغایت شنبه 22 بهمن ماه 1401  مصادف با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هر شب از ساعت 21 به مدت 75 دقیقه میزبان نگاه گرم بینندگان ارجمند شبکه استانی خواهد بود.

این ویژه برنامه تلویزیونی به کارگردانی: حمید حمداوی، تصویربرداری: حمید کاظمی، میثم صفدری و وحید رحیمی، صدابرداری: رضا سبحانی فر، اجرای: امید کریمی و حسن کمالی، دستیاری تهیه: احمد قطریفی، گویندگی: حامد شیدایی و حمیدرضا یعقوبی، گزارشگری: علی مرادی و حسن کمالی و بازیگری: حمید احمری نیز تهیه و پخش می‌شود.

از جمله دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده سیمای شبکه آفتاب در ایام دهه فجر، می توان به برنامه‌هایی همچون: بامداد آفتاب، پزشک شما، خانه آفتابی، گلدونه‌ها، نشان عزّت، اینجا آبادی و... اشاره کرد که با بخش هایی متنوع و موضوعاتی جذاب تقدیم نگاه  گرم بینندگان شبکه استانی می‌شوند.

همچنین تولید و پخش ویژه برنامه زنده و تلویزیونی راهپیمایی 22 بهمن از شهرها، روستاها و نقاط مختلف استان مرکزی، زیرنویس، تله فیلم، مستند، فیلم و سریال های موضوعی در این ایام، از دیگر اقدامات پیش بینی شده سیمای شبکه آفتاب در این خصوص می‌باشد.

 

امتیاز شما