امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

مسابقه «سرچشمه» ویژه ارتحال حضرت زینب(س) از رادیو تهران

مشاهده ۲۲۶
۱۴۰۱/۱۱/۱۶- ۰۹:۲۳

شبکه رادیویی تهران همزمان با ارتحال حضرت زینب سلام الله علیها ویژه برنامه«سرچشمه» در قالب مسابقه تقدیم حضور مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حضرت زینب کبری (س)، سومین فرزند امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) از اسرای اهل‌بیت امام حسین (ع) در حادثه کربلا بود. در تاریخ و چگونگی وفات حضرت زینب (س) اختلاف‌نظر وجود دارد، اما مشهور این است که آن حضرت در ۱۵ رجب سال ۶۲ هجری پس از تحمل مصائب کربلا و رنج‌های اسارت بر اثر بیماری در ۵۷ سالگی وفات نمود.

ساناز باقری تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: «سرچشمه» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که امروز 16 بهمن و فردا 17 بهمن، با اجرای مسابقه از ساعت 19 تا 20 تقدیم حضور مخاطبان می‌شود. از جمله بخش های این مسابقه می توان به سنجش اطلاعات عمومی‌شرکت کنندگان پیرامون احکام و دوران زندگی حضرت زینب سلام‌ الله علیها اشاره کرد. بخش روایتی این برنامه اختصاص به روایت تاریخ اسلام در دوران زندگی ایشان دارد و پخش بخش هایی از یک فیلم با مفاهیم اسلامی از دیگر بخش هاست.

مسابقه سرچشمه که به صورت مناسبتی در ایام شهادت تهیه و پخش می‌شود؛ به‌دنبال ارتقای اطلاعات عمومی مخاطبان و پاسخگویی به سوالات شنوندگان رادیو تهران است. شماره تلفن‌های 22652466 و 22652465 یا سامانه پیامکی 3000094 برای شما مخاطبان در نظر گرفته شده است، شما علاقه مندان می توانید جهت شرکت در مسابقه در ساعت پخش برنامه با ما در تماس باشید.

 

امتیاز شما