امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی در کتاب گویای ایران مقتدر

مشاهده ۲۵۴
۱۴۰۱/۱۱/۱۶- ۱۰:۵۶

کتاب گویای ایران مقتدر با معرفی دستاورد‌های پیروزی انقلاب، توسط شبکه ایرانصدا شنیداری و به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید احمدرضا صدر مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اعلام این خبر گفت: کتاب گویای "ایران مقتدر" با معرفی دستاورد‌های به دست آمده پس از پیروزی انقلاب، توسط شبکه ایرانصدا شنیداری و به صورت رایگان در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی درباره این اثر جدید که بلافاصله پس از تولید در پایگاه کتاب گویای ایران صدا بارگزاری شده است گفت: با توجه اهمیت تبیین دستاورد‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، بار‌ها رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به این مهم سفارش نموده تا جایی که فرمان جهاد تبیین را صادر فرمودند؛ لذا با توجه به اهمیت موضوع در این راستا شاملو مدیر شبکه ایرانصدا این اثر را تولید و بر روی پایگاه کتاب گویای ایرانصدا قرار داد تا به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

صدر با اشاره به این نکته که این کتاب خلاصه‌ای شنیداری از کتاب صعود چهل ساله است گفت: از موضوعات مهم کتاب ایران مقتدر می‌توان به پرداختن به کار‌های انجام‌گرفته بعد از انقلاب، معرفی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، استفاده از آمار‌های کاملاً دقیق و علمی، استفاده از آمار‌های بین‌المللی برای نشان‌دادن کار‌های انجام‌گرفته، مقایسه‌ی دقیق کار‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی و شناساندن هرچه بهتر فعالیت‌های انقلاب اسلامی‌به مردم و مسئولان اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا استفاده از صدای دو گوینده توانمند را برای تولید این کتاب، کاری هوشمندانه دانست و گفت: بعضی صدا‌ها با توجه به صداقت بیان و اعتماد مخاطب به صاحب آن برای شنونده اثرگذاری بیشتری دارد، سودابه آقاجانیان و سید حسین حسینی از راویان، با توجه به سبقه ارزشمند در اجرا و اعتماد مخاطب به این دو بزرگوار بهره‌مند از این نعمت هستند، که انتخاب آن‌ها نشان از هوشمندی همکارانمان در پایگاه کتاب گویای ایرانصدا دارد.

وی با اشاره به مدیریت و کارگردانی این اثر یاد آور شد نباید از تهیه کنندگی خوب خانم محتشمی و عوامل تولید این اثر غافل بود.

صدر در پایان ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه هنرمندان ایرانصدا، ابراز امیدواری کرد: این اثر گامی در مسیر جهاد تبیین باشد و باعث دلگرمی و خودباوری فرزندان این سرزمین.

 

 

امتیاز شما