امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

روایت فخیم زاده از ساخت آثار پلیسی در برنامه «هفت» +فیلم

مشاهده ۱۶۱
۱۴۰۱/۱۱/۱۶- ۱۱:۰۰

کارگردان خواب و بیدار گفت: آقای قالیباف از من خواست برای معرفی فعالیت‌های پلیس و نیروی انتظامی یک سریال یا فیلمی را بسازیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون گفت:بعد از ساخت  سریال «ولایت عشق»به سفارش محمدباقر قالیباف که فرمانده نیروی انتظامی‌بود طی جلسه‌ای که داشتیم از من خواست برای معرفی فعالیت‌های پلیس و نیروی انتظامی یک سریال یا فیلمی را بسازیم.

وی افزود:گفتم من کار تبلیغاتی بلد نیستم گفت فیلم تبلیغاتی نمیخواهم مردم فکر می‌کنند ما همان آژان‌های ۵۰ سال پیش هستیم و بزهکاران همان هستند، اما جرایم ما مدرن شدند و پلیس‌ها هم فرق کردند پس این را به تصویر بکشید تا مردم با فعالیت‌های نیروی انتظامی آشنا شوند.
فخیم زاده عنوان کرد: با جلساتی که با آقای قالیباف داشتیم سوژه‌ها را معرفی کردندو من پرونده‌ها را خواندم و با دو مشاوره انتظامی سریال «خواب و بیدار» ساخته شد.

کارگردان سریال خواب وبیدار اظهار کرد: ساخت فیلم پلیسی با درام متفاوت است، ذات درام کشمکش است، اما سریال پلیسی از اول با کشمکش شروع می‌شود، در کار پلیسی جنبه علت و معلولی بسیار مهم است.

در ادامه می توانید گفتگوی بهروز افخمی‌با مهدی فخیم زاده را در برنامه «هفت» مشاهده کنید.

 

امتیاز شما