امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ویژه برنامه قرار از حرم حضرت زینب (س)؛
ویژه برنامه قرار از حرم حضرت زینب (س)؛

زیارت نیابتی در حرم حضرت رقیه (س)

مشاهده ۶۲۶
۱۴۰۱/۱۱/۱۶- ۱۳:۲۹
تعداد بازدید:626

ویژه برنامه "قرار" در شب رحلت حضرت زینب (س) یکشنبه 16 بهمن ماه ساعت 20 از حرم مطهر حضرت زینب (س) تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این ویژه برنامه به تهیه کنندگی میثم ریاحی و با اجرای محبوبه عزیزی در شب و روز رحلت حضرت زینب (س) با موضوع الگو پذیری از سیره و صبر حضرت زینب( س) از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

“قرار” در شب رحلت حضرت زنیب (س) میزبان همسر مدافع حرم شهید داود جعفری با اسم جهادی مالک (که به تازگی در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل شده است) خواهد بود و فردا دوشنبه 17بهمن ماه بعد از اذان ظهر با حضور جمعی از مادران شهید تماشایی می‌شود.

این ویژه برنامه ضمن گفتگو با مهمانان برنامه، آیتم های جذاب و دیدنی از قبرستان باب الصغیر شهر دمشق (که بانوان مشهوری در این مکان مدفون هستند) تهیه و تولید کرده است که در فواصل برنامه تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود. همچنین بازدید از مسجد اموی و بازخوانی رویدادهای مذهبی این مسجد از بخش های دیدنی ویژه برنامه قرار است که از قاب شبکه پنج پخش می‌شود.

ویژه برنامه قرار مخاطبان این برنامه را نیز به یک زیارت نیابتی از حرم مطهر حضرت رقیه (س) دعوت می‌کند. "قرار" کاری از گروه معارف شبکه پنج سیماست که با محوریت بانوان موفق و تاثیرگذار جامعه در ایام و مناسبت‌های مذهبی روی آنتن می‌رود.

 

امتیاز شما