امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
«فلسطین: محرمانه‌زدایی» پرس تی‌وی بررسی می‌کند؛
«فلسطین: محرمانه‌زدایی» پرس تی‌وی بررسی می‌کند؛

نفوذ صهیونیست‌ها در تشکیلات نظامی‌ بریتانیا

مشاهده ۲۸۳
۱۴۰۱/۱۱/۱۶- ۱۳:۴۸
تعداد بازدید:283

برنامه «فلسطین: «محرمانه‌زدایی» شبکه پرس تی‌وی نفوذ صهیونیست‌ها در تشکیلات نظامی‌بریتانیا را زیر ذره‌بین برده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «فلسطین: محرمانه‌زدایی» دیدگاهی جدید در مورد نقش یک شرکت فناوری به رهبری صهیونیست‌ها و نفوذ آن در تشکیلات نظامی و وزارت دفاع بریتانیا ارائه می‌دهد.
کریس ویلیامسون مجری برنامه در ابتدا توضیح می‌دهد که وزارت دفاع و کشور بریتانیا در معرض خطر هستند. داده‌های جمع‌آوری‌شده در این مؤسسات مستقیماً توسط شرکتی انجام می‌شود که به صراحت خود را طرفدار رژیم صهیونیستی معرفی می‌کند.
ویلیامسون برای تشریح و تبیین هر چه بهتر ماجرا گفت‌وگوهایی دارد با دیوید میلر کارشناس مسائل فلسطین و هایم برشیث نویسنده کتاب تاریخ ارتش رژیم صهیونیستی.
کارشناسان «فلسطین: محرمانه‌زدایی» به این موضوع می‌پردازند که چگونه یک میلیاردر صهیونیست (لری الیسون) که بودجه ارتش اسرائیل و شرکت زیرساخت ابری او (اوراکل) را تامین می‌کند، می‌تواند به حساس‌ترین داده‌های مربوط به امنیت بریتانیا از جمله وزارت دفاع دسترسی پیدا کند.
میلر و برشیث در بخش دیگری از برنامه به کمک‌های مستقیم این میلیاردر صهیونیست به ارتش رژیم صهیونیستی و از جمله کمک بیش از 26 میلیون دلاری اخیرش می‌پردازد.
برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» یکشنبه ساعت ۱۶:۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز همانروز ساعت ۲۳:۰۰ و دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰, ۰۳:۰۰ و سه‌شنبه ۰۸:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن می‌رود.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150108 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.

امتیاز شما