امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«سرگذشت» پرستاران به مناسبت وفات حضرت زینب (س) شنیدنی می‌شود

مشاهده ۳۸۹
۱۴۰۱/۱۱/۱۶- ۱۵:۱۶

ویژه برنامه سرگذشت به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب (س) با موضوع تأثیر کرونا بر زندگی پرستاران زن راهی آنتن می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، روز دوشنبه 17 بهمن به مناسبت سالروز شهادت حضرت زینب (س) ویژه برنامه‌ «سرگذشت» با شعار « نام آوران دین و معنویت را بیشتر بشناسیم» همراه مخاطبان می‌شود. این ویژه برنامه با با موضوع تأثیر کرونا بر زندگی پرستاران راهی آنتن می‌شود.

انسیه شمس اللهی تهیه کننده این برنامه گفت: برنامه مستند سرگذشت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زینب (س) به دنبال پاسخ این سوال «آیا کرونا بر زندگی پرستاران زن بیشتر اثر گذاشت؟ و چقدر از شهدای سلامت پرستاران زن بودند؟» تقدیم شنوندگان می‌شود. وی افزود: در این ویژه برنامه به صورت مستند به تاثیرات کرونا بر کار و زندگی پرستاران زن پرداختیم ودرباره شهدای زن پرستار که در دوران کرونا به شهادت رسیدند، صحبت کردیم.، در همین راستا با منیره خیامی‌پرستار مشهدی که تاکنون دو عنوان کتاب درباره مصائب شغل پرستاری تالیف و منتشر کرده به ویژه کتاب «زن، جنگ، کووید۱۹» که درباره ی مبارزه ی پرستاران زن و مصائب اونها در دوران کرونا ست گفتگویی داشتیم.

«سرگذشت» روز دوشنبه با نویسندگی و روایت و تهیه کنندگی انسیه شمس الهی و گزارشگری آتنا محمدپناه ساعت 12:30 تقدیم مخاطبان می‌شود.

 

امتیاز شما