امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

دیدار مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی با خانواده شهید خیری

مشاهده ۶۴۲
۱۴۰۱/۱۱/۱۶- ۱۵:۲۷

مهندس مجرد مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی به همراه جمعی از مدیران صداوسیما ، به مناسبت دهه فجر و سالروز شهادت حمید خیری مطلق با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل مرکز آذربایجان غربی در دیداربا خانواده شهید خیری با اشاره به این که همه ما مدیون شهدا و خانواده معزز آنها هستیم  گفت: شهدا هدف و آرمان خود در پاسداری از ارزشهای ناب جمهوری اسلامی را برای ما به امانت گذاشته اند و امیدواریم که ما بتوانیم از ادامه دهندگان راه این بزرگواران باشیم . مهندس مجرد با بیان خصوصیات بارز شهید خیری از زبان دوستان و همرزمان این شهید گرانقدر افزود: شجاعت شهید خیری زبانزد خاص و عام بود و این شهید عزیز نقش قابل توجهی در تامین امنیت منطقه داشت. در این دیدار ضمن تجلیل از خانواده شهید خیری ، برای نخستین بار از فلیم بازسازی شده صداوسیما در ارتباط با شهید خیری رونمایی و این فیلم از سوی مهندس مجرد مدیرکل صداوسیما تقدیم همسر شهید شد.

شهید خیری یکی از شهدای رسانه ملی است که در اولین روزهای آغاز جنگ تحمیلی به مهاباد رفت و به محافظت از صداوسیما پرداخت و سرانجام در هشتم بهمن 1359 در 25 سالگی در مهاباد توسط منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امتیاز شما