امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

تاکید مدیر کل صداوسیمای گلستان بر حمایت از ورزش استان

مشاهده ۳۶۲
۱۴۰۱/۱۱/۱۷- ۰۸:۱۰

برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان در راستای تقویت تعاملات با رسانه ملی و توسعه ورزش با حضور در رسانه استانی با شکری نیا مدیر کل صداوسیمای گلستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  سیمای گلستان، مدیر کل صداوسیما دراین دیدار، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، برگزاری نشست های مشترک را بستر مناسب برای تصمیم گیری و هم افزایی ظرفیت ها برای رفع مسائل، نیازها و مشکلات جوانان دانست و افزود: بحث ورزش و جوانان در برنامه ریزی‌های کلان رسانه ملی همواره یکی از مهمترین موضوعات و اولویت ها بوده و تلاش می‌شود برنامه‌های متنوعی در این راستا تولید و پخش شود.

شکری نیا افزود: صداوسیمای گلستان در حد توان از هیات های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد حمایت می‌کند.

وی در زمینه همکاری متقابل برای توسعه ورزش و حوزه قهرمانی هم بیان کرد: صداوسیما آمادگی لازم برای همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت‌های ورزشی و پوشش مسابقات را دارد و حوزه ورزش می‌تواند با رعایت موارد قانونی از تمامی ظرفیت‌های مناسب صداوسیما در تمامی ابعاد استفاده لازم را ببرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در آغاز این نشست مشترک و صمیمانه، حمایت های مدیر کل صداوسیمای گلستان از ورزش استان را قابل تقدیر دانست و گفت: موفقیت‌های ورزش گلستان در ادوار گوناگون مرهون تعامل با رسانه ملی در استان است.

برزمینی، تعامل دو سویه برای تحقق گسترش ورزش در جامعه را مورد تایید قرار داد و اظهار داشت: پیوند ورزش و رسانه ملی امری راهبردی است که در صورت توجه، به توسعه سلامت جسمی و روحی در جامعه خواهد انجامید.

وی در پایان از صداوسیمای مرکز گلستان برای پوشش برنامه‌های ورزشی و اختصاص زمان برای برنامه‌های ورزشی تقدیر و تشکر کرد و خواستار توسعه ی بیشتر این زمان در برنامه‌های مرکز شد.

تصاویر

امتیاز شما