امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
«جان‌وطن» میزبان یک مهمان کابلی می‌شود؛
«جان‌وطن» میزبان یک مهمان کابلی می‌شود؛

قصه مهاجرت به ایران برای آشنایی با تفکر انقلاب اسلامی

مشاهده ۴۷۲
۱۴۰۱/۱۱/۱۷- ۱۲:۰۷
تعداد بازدید:472

قسمت پنجم از فصل دوم برنامه «جان‌وطن» به کارگردانی علی فراهانی‌صدر امروز ۱۷ بهمن از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پنجمین روایت از فصل دوم برنامه ترکیبی «جان‌وطن» به کارگردانی علی فراهانی‌صدر و تهیه‌کنندگی مهدی مستوفی امروز دوشنبه ۱۷ بهمن حوالی ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

مخاطبان در این قسمت از این برنامه ترکیبی که تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره است و در استودیوی دیبافیلم تولید شده، شنونده قصه محمدموسی اکبری هستند.

محمد موسی اکبری متولد کابل است که بعد انقلاب و پس از آشنایی با تفکر انقلاب اسلامی، به ایران مهاجرت می‌کند و در حالی که شیفته امام و انقلاب اسلامی ست، به هنروی در حوزه هنری انقلاب اسلامی می‌پردازد، محمد موسی اکبری هم‌اکنون کافه‌ای دارد که مزین به عکس‌های مرتبط با امام (ره) و انقلاب است.

بررسی خاطرات و روایت‌های مرتبط با سال‌های منتهی به انقلاب اسلامی و پس از آن سوژه فصل دوم این برنامه ترکیبی‌ست که در گفتگو با زندانیان سیاسی، پزشکان و پرستاران، بازاریان، دانشجویان، همافران و ارتشیان بدان پرداخته می‌شود.

فصل دوم برنامه ترکیبی «جان‌وطن» با اجرای پرهام عمرانی در ایام دهه فجر در ۱۱ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای از ۱۲ تا ۲۲ بهمن هر روز حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

امتیاز شما