امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
با حکم معاون برون مرزی صدا و سیما؛
با حکم معاون برون مرزی صدا و سیما؛

تغییر در سکانداری شبکه خبری و بین المللی العالم

مشاهده ۱۴۴۷
۱۴۰۱/۱۱/۱۷- ۱۳:۰۵
تعداد بازدید:1447

سعید غفاری سرپرست شبکه خبری و بین المللی العالم شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، طی مراسمی‌ با حضور معاون برون مرزی و جمعی از مدیران این معاونت و با حکم دکتر احمد نوروزی معاون برون مرزی سازمان صداوسیما، دکتر«سعید غفاری» با حفظ سمت سرپرست شبکه خبری و بین المللی العالم شد. 

دکتر احمد نوروزی، معاون برون مرزی، در حکم انتصاب دکتر«سعید غفاری»  از او خواسته است: «ضمن بهبود رویه‌های کاری، تکریم و ارتقای سطح تخصصی و بازده علمی منابع انسانی ارزشمند این شبکه و تدوین راهبردهای اساسی برای هر چه کیفی تر شدن فعالیت شبکه خبری العالم، در راستای ارتقای برند خبری، جایگاه، اعتبار و ضریب نفوذ آن در منطقه و معادلات رسانه ای دنیا برنامه ریزی و اجرای طرح های منتهی به نتایج رو به جلو در این شبکه را مدیریت نمایید».

دکتر نوروزی در این مراسم  ادامه داد: «آنچه مسلم است، بازنمایی هوشمندانه روایت ایرانی نسبت به موضوعات ایران و جهان، پیشرفت محسوس ایران در عرصه‌های گوناگون، عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران برای ارتباط سازنده با جهان و به ویژه کشورهای عربی، هم داستانی جدی با آرمان‌های استکبار ستیزانه و در راس آنها همراهی با ملت تحت ستم فلسطین، در قالب برنامه‌های  خبری، تولیدات جدید در فضای مجازی با شیوه ای هنرمندانه در تراز رسانه ای پیشرو و پرچمدار جبهه مقاومت، از جمله اهداف مهم و ایفای نقش مسئولانه شبکه العالم در این مسیر خطیر است .

سعید غفاری دارای مدرک دکترای آینده پژوهی از دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) است. وی دوره کارشناسی را در رشته علوم ارتباطات دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد را در رشته کارگردانی در دانشگاه صداوسیما گذرانده است.

وی فعالیت در سازمان صداوسیما را از سال 1378 آغاز کرده و تجارب مدیریتی اش پیش از این در سمت های مدیریت سیمای فرانسه، سیمای انگلیسی در شبکه جهانی سحر، مدیریت دفتر نمایندگی صدا و سیما در لبنان و مدیریت شبکه الکوثر بوده است. همچنین در انتهای این مراسم 

دکتر  نوروزی ضمن سپاس از مساعی خالصانه دکتر علی محمد صالحی مدیر سابق شبکه العالم، برای سعید غفاری در مسئولیت پیش رو آرزوی موفقیت و سربلندی کرده است. لازم به ذکر است که دکتر علی محمد صالحی با حکم دکتر پیمان جبلی ریاست سازمان صدا و سیما  به مدیریت دفتر رسانه ملی در لبنان منصوب شدند.

امتیاز شما