امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

همکاری دو نهاد انقلابی سپاه و صداوسیما در سطوح مختلف

مشاهده ۳۷۱
۱۴۰۱/۱۱/۱۷- ۱۳:۰۷

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در دیدار فرمانده سپاه عاشورا بر آمادگی رسانه استانی در کمک، همکاری و هم افزایی هر چه بهتر و بیشتر به این نهاد انقلابی و ولایی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر اکبر رضایی تلاش مخلصانه سپاه عاشورا را در عرصه‌های مختلف ستودونی عنوان کرد و افزود: صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی همچون گذشته و با آمادگی بیشتر در خدمت این نهاد انقلابی و ولایی خواهد بود.

وی تولید چندین اثر رادیویی، تلویزیونی، خبری و موسیقایی با موضوع ایثار، جهاد و شهادت را نتیجه تعامل بیش از پیش رسانه ملی با مجموعه سپاه عاشورا و اقشار مختلف بسیج دانست و افزود: ترویج گفتمان ایثار و شهادت از راهبرد‌های مهم رسانه ملی در دوره جدید تحولی است و شبکه استانی سهند هم در مناسبت‌های مختلف ملی، مذهبی برای ترویج خلاقانه و هنرمندانه این گفتمان تلاش خواهد کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی از سپاه به‌عنوان شجره‌ای طیبه در همه عرصه‌ها یاد کرد و از همکاری همه‌جانبه رسانه ملی برای نمایش اقتدار، عزت، خدمات و مجاهدت‌های این نهاد انقلابی خبر داد.

فرمانده سپاه عاشورا هم با قدردانی از توجه صدا و سیما به تقویت روحیه جهادی وجبهه انقلابی، به نقش مهم این مجموعه در جنگ نرم و رسانه ای اشاره کرد و افزود: صداوسیما امروز در خط مقدم جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارد و می‌تواند نقشی جریان‌ساز در روشنگری افکار عمومی داشته باشد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباس قلیزاده با مهم خواندن اثرگذاری و اثربخشی کارهای فرهنگی ، آمادگی سپاه عاشورا را در تولید محتواهای مختلف به‌ویژه دستاوردهای انقلاب اسلامی و جهاد تبیین اعلام کرد.

وی ابراز داشت: در شرایط حساس کنونی آرایش رسانه‌ای صدا و سیما در ایفای نقش های هوشمندانه و موثر به جامعه بسیار مهم است و می تواند با جذب جوانان متعهد، متخصص و انقلابی و استفاده از مشورت نیروهای فکور و ذهن‌های خلاق در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند.

امتیاز شما