امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تجلیل نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری از رسانه ملی

مشاهده ۳۲۸
۱۴۰۱/۱۱/۱۸- ۱۹:۴۶

گروهی از اعضای شورای بسیج صداوسیمای مرکز سمنان با نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر که با عنوان انقلاب اسلامی، هنرمندان و تبیین حقایق نامگذاری شد، گروهی از بسیجیان و اعضای شورای بسیج صداوسیمای مرکز سمنان با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

 در این دیدار آیت الله شاهچراغی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ماه رجب این ماه را ماه خیر و برکت دانست. وی ضمن اعلام رضایت از عملکرد صداوسیما گفت: خوشبختانه صداوسیمای کشور و خصوصاً صداوسیمای مرکز سمنان افراد خوشنام و خدمتگزاری هستند و من از همه شما برادران و خواهران عزیز به ویژه مدیرکل مرکز که صادقانه خدمت می‌کنید تقدیر و تشکر می‌کنم.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اهمیت تولیدات ماندگار هنری صداوسیما به ویژه مستند سازی گفت: یکی از کارهای خوب صداوسیما مستند سازی در خصوص کسانی است که در انقلاب نقش داشته اند.

 نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی‌گفت: شادی و خوشحالی مردم در ایام پیروزی انقلاب در دو مقطع مضاعف بود. یکی روز ۱۲ بهمن، سالروز ورود امام خمینی به میهن و دیگری روز ۲۲ بهمن که روز پیروزی انقلاب اسلامی و روز پایان رنج ها بود.

وی با اشاره به زحمات زیادی که مردم قبل از انقلاب و در ایام مبارزات برای پیروزی انقلاب کشیدند گفت: به لطف خداوند بزرگ با پیروزی انقلاب، مردم نتیجه زحمات خود و رهبری امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب را دیدند.

وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین علی (ع) در خصوص عبادت و بندگی گفت: زندگی امام علی (ع) سراسر غرور و افتخار است اما ایشان در حدیثی بندگی خداوند را بزرگ‌ترین افتخار خود میدانند.

 آیت الله شاهچراغی افزود: ما باید بنده خدا باشیم و تنها در برابر خداوند متعال سر تعظیم فرود آوریم.

 وی با اشاره به اهمیت ارج نهادن به بندگان خوب خدا گفت: تکریم بندگان خوب خدا به نوعی حرمت نهادن به خداوند است و اگر کسی از بندگان خوب و مقرب خدا تقدیر کند یعنی از خداوند تقدیر کرده است.  

  نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ضمن دعا برای عزت و طول عمر رهبر معظم انقلاب گفت: حافظ و نگهدار این کشور خداوند و امام زمان است و کسی که بعد از امام رحمت الله علیه کشور را به‌ خوبی رهبری و هدایت کرد رهبر معظم انقلاب است.

امتیاز شما