امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

درخشش مرکز قم در جشنواره رسانه ای ابوذر

مشاهده ۶۱۹
۱۴۰۱/۱۱/۱۹- ۱۲:۲۶

در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، برنامه سازان صدا و سیمای مرکز قم با کسب 7 عنوان برتر درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولین استان قم با اعلام عناوین برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره جشنواره ابوذر بیش از 500 اثر از فعالان رسانه‌ای استان در قالبهای گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، گزارش ویدئویی، تیتر، موشن گرافی و اینفوگرافی و در موضوعات شعار سال، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیوند رسانه و صنعت، امید و نشاط‌آفرینی در جامعه، مکتب شهید سلیمانی و سبک زندگی ایرانی اسلامی‌به دبیرخانه ارسال شده بود که 7 نفر از خبرنگاران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز قم حائز رتبه‌های برتر شدند.

احمد زین العابدین با اثر موشن گرافی «فرمانده نخبه‌ای که ایران را به دعوت فرانسه نفروخت» در بخش ویژه، اسماعیل فضلی زاده در بخش «جان فدا» ویژه تولیدات مرتبط با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با موشن گرافی درباره شهید شهروز مظفری نیا و نعیمه خوشنودیان در بخش اصلی جشنواره با موشن گرافی در مورد آسیب‌های اجتماعی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

همچنین در بخش گزارش ویدیویی زهره بیادی با اثر «شیفت خدمت»، شیما کرمیانی  با اثر «گروه سرود» و فاطمه آقا محمدی با اثر «ایستگاه شهادت» عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

جایزه بخش ویژه این جشنواره نیز به سمیه حاجی احمدی برای اثر مستند خبری «کنگره ملی شهدای استان قم» رسید.

امتیاز شما