امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
گزارشی از برپایی ایستگاه‌های رادیویی در یوم الله 22 بهمن
گزارشی از برپایی ایستگاه‌های رادیویی در یوم الله 22 بهمن

۲۲ بهمن روز غیرت و شجاعت ملت ایران و روز یاری دین خداست// این یک راهپیمایی ساده نیست

مشاهده ۵۱۸
۱۴۰۱/۱۱/۲۲- ۱۶:۱۷
تعداد بازدید:518

شبکه‌های مختلف رادیویی با استقرار 12 ایستگاه رادیویی در طول مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، منعکس کننده صدای حماسه عظیم مردمی در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هستند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه‌های رادیویی در روز راهپیمایی 22 بهمن حضور پررنگی در مسیرهای راهپیمایی داشتند و به اجرای برنامه‌های مختلف پرداختند.
«علی بخشی زاده» معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس در گفتگو با رادیو تهران گفت: از خدا می خواهم انشالله قدرتی به ملت ایران بدهد،کما فی سابق برای ارج نهادن به زحمات تمام کسانی که موجب پیروزی این انقلاب شریف شدند. انقلابی که برای ما عزت و شرف را به ارمغان آورد.
۴۴ سال ایستادگی در مقابل ظلم جهانی، ۴۴ سال ایستادگی برای عظمت دین و قرآن و برای پیاده کردن احکام الهی را خدا نصیب ملت ایران کرد. خدا را شاکرم در این روز همه با هم در گام های فشرده، دست در دست هم خیابان‌های شهرها را منوّر کردیم.
معاون صدا خاطر نشان کرد: حضرت علی (ع) در یکی از فرازهای نامه ۴۷ نهج البلاغه می‌فرمایند: با دشمنان دین خدا دشمنی کنید و برای مظلومین جهان یاور باشید. در این روز به این کلام نورانی حضرت علی (ع) جامه عمل پوشاندیم و همراه با ملت غیور و شریف ایران فریاد بر آوردیم که ما به نظام استکبار نه می‌گوییم.
بخشی زاده تاکید کرد: 22 بهمن روز غیرت و شجاعت ملت ایران است، روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی، روز یاری دین خداست. ما می‌خواهیم آقا باشیم، غیرتمند باشیم؛ ما نمی‌خواهیم زیر پای بیگانگان له شویم. این یک راهپیمایی ساده نیست، هر گام را به یک شهید هدیه کنیم که در کنج اسارت و در نهایت تنهایی در زیر شکنجه‌های نظام بعثی این دنیا را وداع کردند.

پخش زنده‌ برنامه‌ «یوم الله» ویژه‌ جشن پیروزی انقلاب اسلامی، در ایستگاه رادیویی تهران در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، جنب درب اصلی دانشگاه صنعتی شریف با اجرای خانم نصرالهی و علی یگانه روی آنتن صدای پایتخت رفت.
شبکه رادیویی ورزش از کلیه متقاضیان و علاقه مندان در جایگاه اختصاصی خود جهت تست گزارشگری دعوت به عمل آورد.
«رادیو نمایش» با تهیه و پخش برنامه "سیمرغ" همراه راهپیمایان بود. اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش در ۲۲ بهمن ماه، غرفه ای به یاد ۶۱۹ شهید هنرهای نمایشی کشور برپا داشتند.
"با هم برای ایران" اجرای برنامه ویژه از جایگاه رادیو فرهنگ در مسیر راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی‌بود. دکتر جهانگیر، معاون رئیس قوه قضائیه و حجت الاسلام ابوالقاسمی از اعضای مجلس خبرگان رهبری در جایگاه رادیو فرهنگ در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.
«رادیو قرآن» با "مشهود" ویژه برنامه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در خیابان توحید، مسابقات میدانی قرآنی را با حضور مردم برگزار کرد. دکتر قربانی، رئیس سازمان دارالقرآن بسیج یکی از مهمانان ایستگاه رادیویی رادیو قرآن بود.
«شبکه رادیویی ایران» با برپایی پایگاه رادیویی و ایجاد غرفه در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیر خیابان آزادی نبش استاد حبیب الهی، با تهیه و تدارک ویژه برنامه "روز خوب پیروزی" انعکاس دهنده جشن پیروزی انقلاب اسلامی‌بود.
«رادیو سلامت» با ویژه برنامه "مسیر همدلی"روبروی مسجد دانشگاه شریف مستقر شد و در راهپیمایی 22 بهمن در کنار مردم حضور پررنگی داشت.

 



تصاویر

امتیاز شما