امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیر شبکه نسیم از برنامه شهروند و مافیا

مشاهده ۷۸۳
۱۴۰۱/۱۱/۲۳- ۱۱:۰۹

سید محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم به همراه احمد لنگرودی، مدیر تولید و امیرعباس اشرف، مدیر تامین برنامه این شبکه با حضور در محل ضبط مسابقه شهروند و مافیا از روند تولید این برنامه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این بازدید خوشرو مطرح کرد: با توجه به رسالت شبکه نسیم در ایجاد سرگرمی در کنار فضایی شاد ، در فصل اول شهروند مافیا تلاش کردیم تا با یک طراحی جدید و اضافه شدن بخش هایی از قبیل اتفاقات پشت صحنه و حضور افراد عام در چنین فضایی، در کنار هم چیدمانی را ارایه  دهیم تا مخاطبان با علاقه بیشتری این مسابقه را دنبال کنند.  

مدیر شبکه نسیم افزود: برنامه ایی نظیر مافیا سبب می‌شود تا دریک نشست دوستانه برای پیدا کردن شهروند و یا مافیا علاوه بر سرگرم‌کننده بودن ان ،شرکت کنندگان با استدلالهایی که مطرح می‌کنند ، اعتماد به نفس و بیان خود را تقویت و قدرت ببخشند و تکنیک ها از این قبیل را به مخاطب اموزش دهند.

سلطانی تهیه کننده شهروند و‌مافیا نیز در جریان این بازدید بیان کرد که سری جدید شهروند و مافیا در ۱۱۱ قسمت و طی سه فصل  از شبکه نسیم پخش خواهد شد. در فصل اول که هم اکنون در ۳۷قسمت روی آنتن این شبکه است  سعی شده تا با بار نمایشی و طنز  و استفاده از آیتم های پشت صحنه اوقات مفرحی برای بینندگان ایجاد شود . این برنامه ، روزهای زوج ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم در حال پخش است. همچنین فصل دوم این مسابقه به نقد اجتماعی پرداخته و در فصل سوم با دعوت از اصناف و کارکترهای مختلف پخش خواهد شد.

امتیاز شما