امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛

کابینه جدید رژیم صهیونیستی

مشاهده ۳۵۱
۱۴۰۱/۱۱/۲۴- ۱۳:۳۶
تعداد بازدید:351

برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان تی وی این هفته به واکاوی اعضای کابینه جدید رژیم صهیونیستی اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان تی وی با اجرای خوان کارلوس روسو به بررسی کابینه جدید رژیم صهیونیستی که اعضای آن مورد انتقاد هم پیمانان این رژیم نیز هست می‌پردازد.در اول نوامبر 2022 اسرائیلی‌ها افراطی ترین و نژاد پرستانه ترین کابینه را انتخاب کردند. این در حالی است که انتخاب اعضا کابینه توسط نزدیک ترین متحدان تل آویو نیز به شدت مورد انتقاد قرارگرفت. کابینه ای که در آن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی و سیاستمدار سرشناس ضدفلسطینی یکی از معتدل ترین شخصیت ها به شمار می رود.

برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت 04:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات 09:30،13،18:30 و روز چهارشنبه ساعات 2:30 بامداد و 16:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما