امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

غریبانه رادیو قم در سوگ پدر کریمه

مشاهده ۳۱۱
۱۴۰۱/۱۱/۲۴- ۱۶:۰۵

ویژه برنامه زنده «غریبانه» همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام از رادیو قم پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو قم همزمان با سالروز شهادت پدر کریمه اهل بیت حضرت موسی بن جعفر علیهم السلام با ویژه برنامه زنده «غریبانه» به سوگ می نشیند.

بررسی ابعاد گسترده شخصیتی و زندگی امام کاظم علیه السلام همچون فعالیت های سیاسی، دوران امامت و تلاش برای اعتلای امت اسلامی، سیر زندگی ایشان از تولد تا شهادت، تبیین کظم غیظ به عنوان خصوصیت بارز اخلاقی آن حضرت و تاکید بر الگوگیری نسل فعلی از زندگی و اخلاق ایشان و توفیق همسایگی مردم قم با دختر حضرت موسی بن جعفر علیهم السلام از جمله موضوعاتی است که در بخش کارشناسی برنامه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه به آنها پرداخته می‌شود.

شعر خوانی و مداحی در رثای امام هفتم شیعان، انعکاس حال و هوای حرم مطهر دختر موسی بن جعفر علیهم السلام در روز شهادت آن حضرت و گزارش مردمی از زائران و عزاداران، کتابشناسی و معرفی کتابهایی در مورد سیره حضرت امام کاظم علیه السلام، حکایتهایی پند آموز پیرامون زندگی آن حضرت از دیگر بخش‌های این برنامه است.

ویژه برنامه «غریبانه» به تهیه کنندگی و نویسندگی طیبه رضوانی، گویندگی محبوبه فرهادی و گزارشگری فهیمه کرمی روز پنج شنبه 27 بهمن 1401 از ساعت 10 صبح به صورت زنده تقدیم شنوندگان رادیو قم می‌شود.

امتیاز شما