امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های جشن مبعث در صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی

مشاهده ۴۹۱
۱۴۰۱/۱۱/۲۴- ۱۷:۰۴

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی به مناسبت 27 رجب با تولید ویژه برنامه‌های متنوع، مبعث پیامبرعظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) را همراه با مخاطبان جشن می گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو چی چست با ویژه برنامه 120 دقیقه ای (بایراملیق) در روز بعثت پیامبر (ص) می‌کوشد تا لحظات شاد و جشن برای مخاطبان خود فراهم نماید. این برنامه به تهیه کنندگی مرجان جوادی از ساعت 10 تا 12 میهمان خانه‌های مخاطبان رادیو می­ شود. در این ویژه برنامه موسیقی‌های با کلام و بی کلام شاد، نمایش، بحث های کارشناسی با حضور کارشناسان مذهبی، گزارش از سطح شهر، مسابقه تلفنی و پیامک های مردمی و میان برنامه‌های خاص این روز گنجانده شده است. برنامه زنده عصرگاهی بیرآخشام بیرسلام نیزبه تهیه کنندگی اسکندر رحیمی‌ به صورت کاملاً ویژه ضمن تبیین بعثت رسول مهربانی‌ها از ساعت 17 به مدت 90 دقیقه با دعوت از هنرمندان و نمایش های طنز به موضوع مبعث پیامبر اسلام  می‌پردازد. همچنین روز جمعه 28 بهمن از ساعت 16 به مدت 120 دقیقه برنامه زنده جمعه گوروشی به تهیه کنندگی محمدعلی عبدالی با رویکرد جشن مبعث بر روی آنتن می رود .

سیمای آذربایجان غربی هم با پخش برنامه صبحگاهی "رسم عاشقی" به صورت ویژه در آغازین ساعات 28 و 29 بهمن به تهیه کنندگی داود غفاری آذر به بزرگداشت بعثت آخرین رسول خدا با رویکرد آثار و برکات بعثت و تشریح سیره نبوی می‌پردازد. برنامه شبانگاهی اولدوز هم شب 28 بهمن از ساعت 21 به تهیه کنندگی محمدرضا همتی، برنامه زنده ائویمیز از ساعت 13 به تهیه کنندگی حسن فرخی، سلام اوشاقلار به تهیه کنندگی کاروان ثانی ساعت 9:30  و برنامه معارفی اذان نغمه سی به تهیه کنندگی لیلا خوشنهاد ساعت 12:30 با حضور کارشناسان با محوریت عید مبعث از دیگر برنامه‌های شبکه استانی است که با پخش آیتم های شاد، تقدیم بینندگان سیمای آذربایجان غربی می‌شود.

امتیاز شما