امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن مبعث پیامبر مهربانی در شبکه جهان بین

مشاهده ۶۲۵
۱۴۰۱/۱۱/۲۶- ۱۱:۳۰

شبکه جهان بین در روز فرخنده مبعث پیام آور صلح و دوستی، ختمی مرتبت، حضرت محمّدمصطفی(ص)، برنامه‌های شاد و مفرّحی تهیه و روانه آنتن می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیما با دو ویژه برنامه «شب های بام ایران» و «پیامبر مهربانی»، مبعث رسول خوبی‌ها را به جشن و سرور می‌پردازد.

«شب های بام ایران» به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نیکبخت، اجرای وحید علیدادی و فخری قائدی، جمعه و شنبه از ساعت 21 تا 22 تقدیم بینندگان می‌شود.

موسیقی تصاویر شاد، میان برنامه‌های مناسبتی، حضور میهمانان و کارشناسان در برنامه، شب نشینی، گزارش های مردمی، گروه سرود، نمایش های طنز با بازی هنرمندانه مهدی رزازی در نقش مش نوروز، خوانندگان استانی و گروه سرود، از بخش های متنوع این ویژه برنامه است.

تصویربرداران حسین گل محمدی، محمد قلی پور، ایوب پشتوار، صدابردار رضا میلانی و تدوین گر برنامه سمیه محمدی است.

«پیامبر مهربانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی شهره احمدپور، اجرای عقیل عباسی و مریم رفیعی، روز شنبه ساعت 10 تا11:30 از سیمای جهان بین پخش می‌شود.

حضور خوانندگان استانی در برنامه، گروه سرود و تواشیح، دف زنی، شاعران، گپ و گفت کارشناسی، گزارش های مردمی، کلیپ و نماهنگ، پیامک های مخاطبان، میان برنامه و موسیقی تصاویر مفرح، از بخش های ویژه برنامه «پیامبر مهربانی» است.

معاونت صدا هم با ویژه برنامه «حکم رسالت» به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی، گویندگی و نویسندگی مریم خلجی و گزارشگری علیرضا فیاض، روز سراسر شادی و هلهله مسلمانان جهان را جشن می‌گیرد.

این برنامه روز شنبه از ساعت 9 تا 11 با بخش های متنوعی همچون: گفتار موضوعی، گزارش های مردمی، گفت و گوی کارشناسی،  بسته‌های صوتی، سرود، نمایش های طنز و تلفن و پیامک، روی آنتن می رود.

امتیاز شما