امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
مدیرکل صدا و سیمای گلستان؛
مدیرکل صدا و سیمای گلستان؛

جشنواره ابوذر معتبرترین جشنواره کشوری است

مشاهده ۵۴۱
۱۴۰۱/۱۱/۳۰- ۱۴:۰۰
تعداد بازدید:541

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ابوذر استان گلستان با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولین استانی در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آیین اختتامیه این جشنواره مدیرکل صداوسیمای گلستان که به عنوان سخنران ویژه این بخش معرفی شده بود ضمن تبریک چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: جشنواره ابوذر به معتبرترین جشنواره کشوری تبدیل شده است و ماده اولیه ارتباط اجتماعی خبر است و کسانی که در عرصه خبر و رسانه کنشگری فعالی داشته باشند جامعه را حرکت می‌دهند.

شکری نیا ادامه داد: اما اگر اصحاب رسانه کوتاهی کنند و یا مردم و مسئولان به آنها توجه نداشته باشند از اثرگذاری مطلوب دور خواهند شد.

وی افزود: جشنواره ابوذر برای هم‌افزایی و همدلی بین اصحاب رسانه راه‌اندازی شده و یکی از معتبر‌ترین جشنواره‌های کشور تبدیل شده است و تعداد آثار این جشنواره بیانگر اعتبار این جشنواره به شمار می‌رود و این جشنواره باید چراغ راه عرصه رسانه باشد.

مدیرکل صداوسیما به کنشگری فعالانه رسانه‌ای در حوزه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: باید متوجه‌ باشیم که در چه عصر و جایگاه قرار داریم و با وجود مشقت‌های زندگی اصحاب رسانه این راه پر پیچ و خم را طی می‌کنند.

شکری نیا با گرامیداشت نام و یاد سیدالشهدای مقاومت افزود: از شاخصه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توان به انقلابی بودن، اخلاق مدار بودن، مبارز، باصداقت، مدیر و مدبر و انقلابی بودن ایشان اشاره کرد و افزود: اکنون ما هزاران قاسم سلیمانی پنهان در کشور داریم و این تعداد اثری که به جشنواره ابوذر ارسال شد بسیار حائز اهمیت است که نشان از اعتبار والای این جشنواره است.

هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان در حالی به کار خود پایان داد که بیشترین جوایز این دوره به همکاران صدا و سیمای گلستان اختصاص یافت.

در بخش چند رسانه ای گزارش خبری؛ میرحماد سیدرحمانی، هاجر تازیکه و اسماعیل البرزی از همکاران معاونت خبر مرکز گلستان اول تا سوم شدند.

زهره طائرپور مقام نخست، سید مهدی حسینی رتبه دوم، فاطمه هرندی و امیر محمد کیقبادی بطور مشترک جایگاه سوم در قسمت موشن گرافیک و سیدبهروز نیری مقام دوم در بخش کلیپ از معاونت فضای مجازی صدا و سیمای گلستان، عباس بهرامی رتبه اول و مینا پرندوش مقام سوم در بخش مستند ودر بخش نماهنگ علیرضا کلانتری و ابوالفضل طبسی از معاونت سیما دوم و سوم شدند.

در بخش پژوهش سمیه سادات موسویان از معاونت فضای مجازی و در بخش پادکست عباس رسول آبادی از معاونت صدا شایسته تقدیر شدند.

در اختتامیه هشتمین جشنواره ابوذر استان گلستان 1000 اثر در قالب‌های مستند، یادداشت و سرمقاله، تیتر، مصاحبه، کلیپ و گزارش ویدئویی، گزارش تحلیلی – تحقیقی، گزارش خبری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، عکس و پادکست ارسال و در پایان ۴۸ اثر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

امتیاز شما