امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛

جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه

مشاهده ۲۲۹
۱۴۰۱/۱۲/۰۱- ۱۵:۳۳
تعداد بازدید:229

برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان تی وی این هفته به واکاوی جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان تی وی با اجرای خوان کارلوس روسو به بررسی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نواره غزه می‌پردازد.بنیامین نتانیاهو سال 2023 را با یک کارزار سرکوب گسترده علیه مردم فلسطین در کرانه باختری اشغالی آغاز کرد. در 26 ژانویه، تل آویو فجیع ترین جنایت را در سرزمین‌های اشغالی طی تقریبا دو دهه اخیر انجام داد و در یورش وحشیانه ای به اردوگاه آوارگان جنین، 11 فلسطینی را به شهادت رساندند که با محکومیت کل جهان اسلام و بسیاری از جامعه بین المللی مواجه شد.

برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت 04:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات 09:30،13،18:30 و روز چهارشنبه ساعات 2:30 بامداد و 16:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما