امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پیام تسلیت مدیر رادیو ورزش در پی درگذشت اسماعیل احمدی

مشاهده ۶۰۳
۱۴۰۱/۱۲/۰۵- ۰۸:۳۲

مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ورزش در پی حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و درگذشت اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ورزش در پی درگذشت اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش متن تسلیتی به شرح زیر منتشر کرد:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون
درگذشت اسماعیل احمدی موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
این مرد انقلابی سوابق دیرینه­‌ای در امور جهادی داشته و همواره یار و یاور ایثارگران بوده. احمدی در دوران مسئولیت خود در وزارت ورزش و جوانان نقش موثری در این وزارتخانه ایفا نمود و تمام تلاش خود را برای کمک به حل مشکلات جامعه ورزش به کار برد.
فقدان این مرد بزرگ را به جامعه ورزش تسلیت گفته و برای آن مرحوم که در روزهای شعبان و پس از راز و نیاز با سردار دلها بر سر مزار حاج قاسم سلیمانی از میان ما رفت، الطاف مخصوص حضرت اباعبدالله الحسین  و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌کنم.
مهدی آذرمکان
مدیر شبکه رادیویی ورزش »

گفتنی است بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان عصر روز پنج شنبه، هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد و اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و نویسنده کتاب شعر حاج قاسم در این حادثه درگذشت.


امتیاز شما