امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

از داستان یک هکر ناشناخته تا روایت عاشقانه در جریان عملیات پلیسی

مشاهده ۵۷۹
۱۴۰۱/۱۲/۰۷- ۱۲:۰۷

سریال «شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی این شب ها از شبکه یک و پنج روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، قصه سریال «شهباز» درباره دختری به نام «نجوا» با بازی مهدخت مولایی ا‌ست که جزو نخبه‌های برنامه‌ نویسی است. او که به جرم هک یک بیمارستان سابقه زندان دارد، متوجه می‌شود در ماجرای تصادف دوستش و فوت او، پای یک هکر در میان است، به همین دلیل برای شناسایی او با پلیس سایبری همکاری می‌کند. در واقع «نجوا» اعتقاد دارد که مرگ دوست صمیمی‌اش با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی، به نام «ارغوان» ارتباطی مستقیم دارد. «ارغوان» به عنوان هکر ناشناس قصه در خارج از ایران نیز مشتریانی دارد و فعالیت او دامنه گسترده‌تری دارد. البته «شهباز» در جریان روایت جست وجو برای پیدا کردن «ارغوان» که هیجان قصه را تامین می‌کند، ماجرای عشق قدیمی «نجوا» و یکی از ماموران پلیس «علیرضا» را زنده کرده است تا به این واسطه جذابیت قصه بیشتر شود. تلاش «شهباز» بی‌نتیجه نبوده است، اما ماجرای تلاش مادر نگران «علیرضا» برای سروسامان دادن به زندگی پسرش از طریق آشنا کردن او با دختر مد نظر خودش، نیز در این سریال دیده می‌شود.
مهدخت مولایی نقش اصلی سریال «شهباز» را ایفا کرده است و آرش مجیدی، میلاد میرزایی، رضا داوودنژاد و علیرضا آرا نقش نیروهای امنیت سایبری را برعهده دارند.

گفتنی است تا کنون ۲۱ قسمت از این سریال ۳۰ قسمتی پخش شده و امشب نیز قسمت ۲۲ این سریال ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

امتیاز شما