امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در شبکه العالم؛
در شبکه العالم؛

زن کارآفرین سوسنگردی مهمان «علی ضفاف اروند»

مشاهده ۶۱۴
۱۴۰۱/۱۲/۰۸- ۱۵:۴۲
تعداد بازدید:614

"حسنه عفراوی" زن موفق و کارآفرین سوسنگردی، مهمان «علی ضفاف اروند» شبکه العالم است و فعالیت هایش را برای مخاطبان عرب زبان روایت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «علی ضفاف اروند» امشب در این برنامه میزبان "حسنه عفراوی"، کارآفرین، فعال اجتماعی، استاد دانشگاه و روای جنگ و نویسنده پنج کتاب شامل؛ روایت نخل‌های ابوحمیظه، مرواریدهای هور، نقاش سرزمین ملائک و ریام، مقاومت زنان دشت آزادگان در جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹ خواهد بود. وی متولد 1356 در اهواز است و زندگی اش را وقف کارآفرینی کرده و احیاء هشتصد فرصت شغلی را در کارنامه خود دارد. در معرفی وی بیان خواهد شد که "حسنه عفراوی" کارآفرین و موفق سوسنگردی، علاوه بر اینکه مشاور فرماندار، بخشدار و نماینده مجلس در امور کارآفرینی و اشتغال شهرستان دشت‌آزادگان و هویزه است، ایده‌های مختلفی برای کارآفرینی در این منطقه داشته و طرح‌هایی چون پرواربندی گوسفند، پرورش بلدرچین و مرغ، کود ورمی‌کمپوست تا صنعت گاومیش داری و شترداری را پیاده کرده است. همچنین ذکر می‌شود؛ وی که فقر و محرومیت را از کودکی در روستا تجربه کرده با ادامه تحصیل خود از 21 سالگی به بعد موفق می‌شود و به درجه استادی دانشگاه می رسد.

«علی ضفاف اروند» با همکاری شبکه آبادان و دفتر شبکه العالم درآبادان به تهیه کنندگی، نویسندگی و گویندگی سیده فاطمه بویرده، کارگردانی، نبیل حمیدانی، دستیار تهیه، حسن مانع، تدوینگر، لیلا باروتکوب، گزارشگر سیده مریم بویرده، تصویربرداران؛ حسن مانع، محمدرضاحمدی اصل، سیدعلی موسوی محمد رضا شجاعی و صدابردارمحمدامین عنافچی، هشتم اسفند ساعت 16 به وقت تهران به صورت زنده به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

امتیاز شما