امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

مومو در "کتابخانه نیمه شب" رادیو تهران

مشاهده ۹۱۳
۱۴۰۱/۱۲/۱۰- ۱۲:۲۷

شبکه رادیویی تهران نشست خوانش و نقد و بررسی کتاب «مومو» را پنجشنبه11 اسفند، در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه جدید «کتابخانه‌ نیمه شب» با هدف ارتقاء و توسعه فرهنگ کتابخوانی  و ایجاد شور و شوق در جامعه به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان، چهارشنبه‌ها ساعت 23:30 روی آنتن رادیو تهران می رود.
«هدی فلاح» تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: هر هفته جهت ضبط برنامه کتابخانه نیمه شب، نشستی با حضور علاقه مندان کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای ارسباران با هدف نقد و بررسی کتاب خوانده شده برگزار خواهد شد.
 وی ادامه داد: مخاطبان رادیو تهران و علاقه مندان کتاب و کتابخوانی، می توانند برای دور هم کتاب خواندن و نقد و بررسی کتاب ها، هر هفته با «کتابخانه نیمه شب» رادیو تهران همراه شوند.
علاوه بر این؛ جلسه خوانش و نقد و بررسی کتاب «مومو» این هفته پنجشنبه 11 اسفند، در فرهنگسرای ارسباران ضبط خواهد شد. دوستداران کتاب و علاقه مندانی که تمایل دارند؛ مهمان حضوری رادیو تهران در ضبط برنامه کتابخانه نیمه شب باشند، می‌توانند برای حضور در این جلسه، ساعت 15 به نشانی خیابان دکتر شریعتی ، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند.
 برنامه "کتابخانه نیمه شب" با تهیه کنندگی هدی فلاح و کارشناسی سعید اسلام زاده، چهارشنبه‌ها ساعت 23:30 از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز به روی آنتن می رود.

امتیاز شما