امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید مرباهای مسعود به کجا می‌کشد؟

مشاهده ۵۹۳
۱۴۰۱/۱۲/۱۰- ۱۳:۴۲

سریال «کتونی زرنگی» یک مجموعه تلویزیونی کمدی به نویسندگی محسن ملکی و محمد حسین حقیقی و تهیه کنندگی محمد رضا شفاه است که توسط علی ملاقلی پور کارگردانی شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال «کتونی زرنگی» که این شب ها ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود درباره یک خانواده است که در خانه‌شان یک کارگاه کوچک تولیدی دارند. آنها سعی می‌کنند مشکلاتی که برای این کارگاه پیش می‌آید را حل کنند.

مسعود کیایی پدر خانواده در خانه اش یک کارگاه کوچک مربا پزی دارد اما به دلیل مشکلاتی این کارگاه تعطیل شده و همین موضوع او را بسیار غمگین و ناراحت کرده است. حالا پسر خانواده محسن تصمیم گرفته به همرا دایی خود ایرج برای راه اندازی دوباره کارگاه به صورت قاچاقی مربا وارد کنند. اما دایی و خواهرزاده هنگام حمل کالا های قاچاق مربا به وسیله ی لنج، توسط نیروی پلیس دستگیر می‌شوند و این تازه آغاز ماجرا است.

هدایت هاشمی، افسانه چهره آزاد، ملیکا شریفی نیا، علیرضا جعفری، مصطفی ساسانی، محمود جعفری، امیر حسین صدیق، حمید ابراهیمی، سحر ولد بیگی، زنده یاد علی سلیمانی، جواد پور زند، شاپور کلهر، سپیده جعفری، محمد شکری و مرتضی شاه کرم در سریال «کتونی زرنگی» بازی کرده اند.

گفتنی است تاکنون 15 قسمت از این سریال 20 قسمتی روانه آنتن شده است و امشب نیز قسمت 16 آن پخش می‌شود.

امتیاز شما