امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

دومین جشنواره ملی نماهنگ فجر در ایستگاه پایانی

مشاهده ۸۸۶
۱۴۰۱/۱۲/۱۰- ۱۹:۲۰

دومین جشنواره ملی نماهنگ فجر به ایستگاه پایانی نزدیک شده و آخرین مراحل داوری آثار در دفتر شعر و موسیقی و سرود در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رییس دومین جشنواره ملی نماهنگ فجر با اشاره به مراحل مختلف این جشنواره که به همت دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما برگزار می‌شود از  ارسال 1731  اثر  به دبیرخانه  این جشنواره گفت که در مراحل پایانی داوری هستند.
مجید مصلحی گفت: فراخوان این جشنواره و مهلت ارسال آثار از اول تا 25 بهمن ماه بود که پس از دریافت آثار، داوری  در سه مرحله انجام شد که در مرحله اول بررسی اولیه آثار و فرایند تطبیقی که تیم داوری اولیه بر اساس چارچوب های اعلامی در فراخوان و همچنین بررسی محتوایی در حوزه شعر و موسیقی و تصویر  انجام گرفت و در مرحله دوم احراز تحقق معیارها، هدفمند بودن آثار، داستانی بودن و... مورد ارزیابی تخصصی‌تر قرار گرفت و  نهایتاً در مرحله آخر 80 اثر نهایی و پالایش شده مورد ارزیابی قرار گرفت.
مشاور عالی دفتر شعر و موسیقی و سرود افزود: در داوری آرا تلاش شد که علاوه بر موارد فنی و تخصصی، تلاش شد رعایت اصل بی‌طرفی و عدم دخالت سلیقه فردی مورد توجه قرار  گیرد که روز پنج شنبه نتایج نهایی استخراج و برگزیدگان بهترین نماهنگ، بهترین کارگردانی، بهترین تدوین، و بهترین تصویربرداری انتخاب و مراسم اختتامیه روز یکشنبه 14 اسفند ساعت 18.30 در سالن همایش های سازمان صداوسیما برگزار می‌شود تا پرونده دومین جشنواره ملی فجر هم بسته شود.

امتیاز شما