امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

رادیو نمایش از مهدی شرفی تقدیر کرد

مشاهده ۴۵۰
۱۴۰۱/۱۲/۱۳- ۱۲:۴۲

مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش در دیداری صمیمانه از مهدی شرفی هنرمند پیشکسوت اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار که با حضور محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و امین رهبر مدیر دفتر ادبیات نمایشی در منزل مهدی شرفی هنرمند پیشکسوت رادیو نمایش صورت گرفت، تندیس همای اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به همراه لوح افتخار تقدیم وی شد.
همچنین این هنرمند پیشکسوت ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در دوره مدیریت فعلی، اظهار تمایل کرد که در صورت مساعد بودن اوضاع و احوال شخصی بار دیگر با رادیو نمایش همکاری کند.
گفتنی است مهدی شرفی تهیه کننده با سابقه رادیویی است که با بیش از 52 سال فعالیت در رادیو، تولید نمایش‌های فاخری از جمله برنامه‌های «قصه شب»، «ظهر جمعه» و بسیاری از نمایش‌های دیگر را بر عهده داشته است. وی در حوزه رادیو و تلویزیون تحصیل کرده و از سال 1347 مدرس دانشگاه بوده است.
در بخشی از متن لوح افتخار که از سوی اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش به وی تقدیم شده آمده است:
«بی شک، نام و یاد و خاطره مهدی شرفی بزرگ،از اهالی نسل طلایی ارگ رادیو تا ابد در قلب و خاطر فرهنگ و هنر به یادگار خواهد ماند.
این لوح افتخار به پاس بیش از نیم قرن تلاش خستگی ناپذیر جنابعالی در عرصه مدیریت، پژوهش، تدریس، تهیه کنندگی و برنامه سازی به ویژه در عرصه نمایش های رادیویی تقدیم می‌گردد.»

امتیاز شما