امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

"همیشه بهار" در رادیو تهران

مشاهده ۳۴۰
۱۴۰۱/۱۲/۱۴- ۱۰:۴۱

همزمان با شب میلاد منجی عالم بشریت 17 اسفند، شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه «همیشه بهار» ساعت 12 شب تا 4 صبح همراه مخاطبان است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمد بخشایش تهیه کننده برنامه نیمه شعبان با اعلام این خبر گفت: از جمله شب های پر برکت و با فیض ماه شعبان، شب پر فضیلت نیمه شعبان است که دارای ارزش های معنوی زیادی و از لحاظ برتری و با فضیلت بودن همانند شب های قدر دارای ارزش و منزلت فراوان است؛ این ویژه برنامه با موضوع شب احیای نیمه شعبان به تهیه کنندگی محمد بخشایش و گویندگی محمد نصرآبادی و اسماعیل باستانی، ساعت 12 شب تا 4 صبح از رادیو تهران پخش می‌شود.
وی افزود: برای آشنایی بیشتر با اعمال و فضائل احیای شب نیمه شعبان در این شب روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز با شبکه رادیویی تهران همراه شوید.
همچنین؛ ارتباط زنده با کربلای معلی و نجف و حضور حسین متولیان به عنوان کارشناس مذهبی از دیگر بخش های این ویژه برنامه خواهد بود.

به امید دیدار
از دیگر ویژه برنامه‌های شبکه رادیویی تهران که در این روز از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران روی آنتن می رود، می توان به ویژه برنامه "به امید دیدار" اشاره کرد.
محمدرضا پاکزادیان تهیه کننده برنامه ضمن اعلام این خبر گفت: جشن نیمه شعبان همراه با مولودی خوانی و اجرای زنده موسیقی و تدارک بخش های مذهبی با حضور حجت الاسلام مختاری از جمله بخش های ویژه برنامه به امید دیدار است که در ارتباط با عتبات عالیات و گفتگو با خیرین و تهیه گزارش های جشن و شادی در سطح شهر از ساعت 14:30 تا 19 با اجرای علی یگانه و نیما اعتصام تقدیم حضور مخاطبان خواهد شد.

امتیاز شما