امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
«دار دو» روایت می‌کند؛
«دار دو» روایت می‌کند؛

کاشت نهال به هر بهانه‌ای در آستانه روز درخت‌کاری

مشاهده ۴۳۱
۱۴۰۱/۱۲/۱۴- ۱۲:۱۵
تعداد بازدید:431

ویژه‌ برنامه «دار دو» به مناسبت روز درخت‌کاری امروز یکشنبه ۱۴ اسفند با حضور مهمانانی ویژه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پرویز سلیمانی جنگلبان نمونه استان لرستان، علی خضری دوستدار طبیعت با همراهی محمد یاراحمدی هنرمند گرافیست و نقاش در دومین قسمت ویژه‌برنامه «داردو» حضور دارند و با پرهام دیباج مجری این برنامه گفت‌وگو خواهند کرد.

مهمان ویژه این برنامه علی خضری دوستدار طبیعت و فعال اجتماعی در منطقه دودانگه ساری است که شبانه‌روزش را صرف احیای طبیعت در معرض خطر جنگل‌های هیرکانی می‌کند.
  از مسیرهای جاده‌ای دودانگه گرفته تا آرامگاه‌ها هیچ مکانی از نگاه این فعال اجتماعی دور نمی‌ماند.او به مناسبت های گوناگون به صورت رایگان برای مردم نهال می‌کارد. 

«داردو» که از زیر کهن‌سال ترین درخت دنیا در ابرکوه یزد ضبط می‌شود نگاهی فرهنگی، اجتماعی به حفظ محیط زیست و ترویج درخت‌کاری دارد .

«دار دو» کاریست از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو با همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کل کشور و تهیه‌کنندگی‌هادی خدادی که  از شنبه تا دوشنبه (۱۳ تا ۱۵ اسفند) حوالی ساعت ۲۲:۳۰ روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه روز بعد حوالی ساعت ۱۲:۳۵ خواهد بود.

امتیاز شما