امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های شبکه جهان بین در روز ولادت منجی عالم بشریت(عج)

مشاهده ۳۱۰
۱۴۰۱/۱۲/۱۴- ۱۳:۵۲

صداوسیمای چهارمحال و بختیاری در روز ولادت باسعادت آخرین فرستاده الهی، حضرت مهدی(عج)، برنامه‌های شادی از شبکه جهان بین پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای استان با برنامه‌های «عطر عاشقی» و «شب های بام ایران»، نیمه شعبان را گرامی داشته و میلاد پربرکت قائم آل محمد، حضرت مهدی(عج) را به جشن و سرور می‌پردازد.
«عطر عاشقی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن رضازاده، اجرای ابوالفضل هادیپور و زهرا کریم زاده، روز چهارشنبه از ساعت 10 تا 11:30 روی آنتن می رود.
گزارش های شاد مردمی، موسیقی تصویر، میان برنامه، گروه سرود، کارشناس مذهبی، ارتباط با مسجد مقدس جمکران، دعوت از خوانندگان استانی، نماهنگ و کلیپ، از بخش های متنوع این برنامه است.
تصویربرداران مهدی براتی، نامدار احمدی، عباس رفیعی، صدابردار رضا داوودی و تدوین گر سمانه علی بابایی است.
«شب های بام ایران» هم در شب میلاد آقا امام زمان (عج) به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نیکبخت و اجرای فخری قائدی، این روز فرخنده را جشن می‌گیرد.
حضور در نقاط مختلف استان و قرار گرفتن در بین اهالی خوب روستاها در دورهمی‌های شبانه و گپ و گفتی صمیمی در خصوص آداب و رسوم مردمان قدیم، بازی‌های محلی، غذاها و تنقلات اعیاد و مناسبت های خاص، از جمله موضوعاتی است که با اجرای دیدار محمودی با لهجه دلنشین بختیاری تقدیم بینندگان می‌شود.
آهنگ ها و ترانه‌های شاد، میان برنامه، ارائه پیامک های ارسالی مخاطبان، شعر و شاعری، موسیقی تصاویر زیبای زمستانی استان، حضور میهمانان در برنامه، طاعت استاد به گزارشگری مهدی عالی و گپ و گفت همزمان با اساتید هنرمند و شاگردان، از دیگر قسمت های این برنامه تلویزیونی است.
تصویربرداران ایوب پشتوار، حسین گل محمدی، محمد قلی پور، صدابردار رضا میلانی، نویسنده فخری قائدی و تدوین گر برنامه سمیه محمدی است که از سه شنبه ساعت 21 تا 22 روی آنتن می رود.
معاونت صدای استان هم با ویژه برنامه «میلاد نور» به تهیه کنندگی مهرداد افضلی، روز سراسر شادی و پرخیر و برکت نیمه شعبان را گرامی می دارد.
گزارش های مردمی، گپ و گفت کارشناسی، آنونس و میان برنامه، ترانه و موسیقی، شعر، معرفی کتاب، ارتباط با جمکران، پیامک و تلفن، از بخش های این برنامه است که با گویندگی وحید علیدادی، گزارشگری فاطمه رفیعی، نویسندگی کبری حیدری، روز چهارشنبه ساعت 9 تا 11 تقدیم شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما