امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

جهاد رسانه ای در پشتیبانی از جبهه مقاومت

مشاهده ۴۷۵
۱۴۰۱/۱۲/۱۵- ۰۹:۴۴

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی استان و مسئول دفتر مدافعان حرم تبریز در عراق، با مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر اکبر رضایی در این دیدار با اشاره به حضور موفق ایران در جبهه مقاومت و اهمیت حضور رسانه‌ها در این پیروزی‌ها، بر حمایت کامل رسانه ملی در تقویت جبهه مقاومت و جهاد رسانه ای در پشتیبانی از آن تاکید کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی توفیقات این حوزه را مرهون رهبری و رهنمودهای مقام معظم رهبری و راهبرهای نظام و مدیریت خوب سردار سلیمانی دانست و افزود: همه شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم به دنبال یک هدف و سرافرازی برای کشور بودند و صداوسیما در همه حال خود را وامدار شهدا می داند.

رضایی به توطئه دشمنان برای آسیب به نظام و انقلاب پرداخت و افزود: امروز که جمهوری اسلامی توانسته پیشرفت های گوناگونی در سطح ملی و بین المللی داشته باشد، دشمنان هر لحظه به دنبال توطئه ای برای آسیب زدن به نظام و انقلاب هستند. 

وی با ابراز خرسندی از فعالیت‌ها و اقدامات ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در استان، خاطر نشان شد: این ستاد نقشی مهم در توسعه و ترویج برنامه‌های معنوی، ارزشی و فرهنگی دارد و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توانسته گام های ارزشمندی بردارد.

 رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی استان و مسئول دفتر مدافعان حرم تبریز نیز با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد اظهار داشت: کمک های بی دریغ و مستمرمردم انقلابی استان باعث افتخار و مایه مباهات و سربلندی است و از لحاظ کمک های نقدی و غیرنقدی در رتبه‌های برتر کشور قرار دارد .

سرهنگ احمدزاده تهاجم نرم و فرهنگی دشمنان را مورد اشاره قرار داد و افزود: وظیفه رسانه‌ها مقابله با دشمن در دو جبهه جنگ نرم و سخت است و دشمن با جنگ ترکیبی در پی به زانو درآوردن ما در عرصه‌های مختلف است.

وی با تجلیل از رشادت ها و حماسه آفرینی‌ها و ایثار گری‌های فرزندان خطه قهرمان آذربایجان در مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری افزود: رسانه مایه اقتدار ملی و بین‌المللی و بستر ساز پیشرفت و توسعه است و حمایت و تقویت این مجموعه مقدس امری مهم و ضروری است.

امتیاز شما