امروز يك شنبه  ۲۶ فروردين ۱۴۰۳

رسانۀ استانی آماده انعکاس دستاوردهای نظام تعلیم و تربیت

مشاهده ۴۳۴
۱۴۰۱/۱۲/۱۵- ۱۰:۱۰

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی برای انعکاس توانمندی دانش آموزان و فرهنگیان این استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آقای رئوف در نشست با مدیرکل و شورای معاونان آموزش و پرورش استان با اشاره به موفقیت دانش آموزان کهگیلویه و بوراحمد در کنکور سراسری گفت: درخشش دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی در  آزمون سراسری افتخار آفرین بود و بازنمایی آن در قاب رسانه ملی هم امید آفرین و غرور آفرین است که دانش آموزان یکی از کم برخوردارترین استان‌های کشور امروز در رقابت با دانش آموزان سراسر کشور با خود باوری می درخشند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی و اطلاع رسانی به موقع برای انعکاس موفقیت های دانش آموزان و فرهنگیان در رسانه‌ها را خواستار شد و گفت: تولید برنامه‌های هویت بخش و بصیرت افزا  و ایجاد عدالت آموزشی در بستر رسانه در قالب های متنوع برنامه سازی راهکاری موثر در تقابل با جنگ شناختی دشمنان است که امروز ذهن و تغییر رفتار جوانان ما را هدف قرار داده اند.

رئوف بر ضرورت الزام تهیه پیوست رسانه ای برای همه طرح های دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و از آمادگی شبکه استانی دنا برای تعامل و انعکاس خدمات دستگاههای اجرایی در قاب این رسانه خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم نقش رسانه‌ها در هدایت فکری جامعه را یادآور شد و گفت: صداوسیما به عنوان نهادی اجتماعی، فرهنگی و انقلابی و عضوی از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نقش موثری در هدایت افکار عمومی داشته و با برجسته سازی نقاط قوت به افزایش هویت مردم استان به خصوص دانش آموزان ضریب داده است .

آقای عزت خواه با قدردانی از تلاش صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد برای نقش بستن نشانه‌های هویتی در ذهن و جان آحاد جامعه یادآور شد : این تلاش ها بسیاری از اهداف جنگ ترکیبی شناختی دشمنان کشورمان را خنثی کرد. وی به موفقیت های جامعه فرهنگیان و 17 هزار دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: به برکت این تلاش ها امروز نام استان در صدر بیشتر رویدادهای فرهنگی، علمی و پژوهشی می درخشد.

در پایان این نشست تولید برنامه‌های مشترک هدفمند برای سال آتی میان صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در آموزش و پرورش به تصویب رسید .

امتیاز شما