امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

کسب و کاری از جنس شادی

مشاهده ۳۶۰
۱۴۰۱/۱۲/۱۶- ۱۱:۰۳

برنامه «خاص باشید» جمعه‌ها ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متین السادات فیروزی تهیه کننده برنامه «خاص باشید» بیان کرد: این برنامه در حوزه معرفی کارآفرینان موفق ایرانی و کسب و کارهای نوپا و شغل های خلاقانه است که جمعه‌ها ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه، جمعه ۱۹ اسفند، با توجه به اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت امام زمان (عج) که با برگزاری مراسم عروسی و جشن‌های نامزدی و عقد همراه است، با حمیدرضا مظهری، تولیدکننده لباس و انواع ملزومات عروس مثل کفش، تاج، تور و زیورآلات گفتگو می‌کند.

 فیروزی افزود: کسب و کار خانوادگی خانواده مظهری که توسط پدر بزرگ و پدر راه اندازی شده، این روزها به روز و گسترده تر شده، و داستانی شنیدنی است.

در این مجموعه، بخشی از ملزومات عروس، توسط بانوان سرپرست خانوار آماده و عرضه می‌شود و با برگزاری حراجی و ارائه تخفیف ، طرح هایی برای کاهش هزینه‌های عروسی و آسان تر شدن شرایط ازدواج جوانان دارد.

این تهیه کننده رادیویی در پایان تصریح کرد: «خاص باشید» برنامه مستند گزارشی برای معرفی کارآفرینان خوش فکر کشورمان است که هر هفته، تینا میرکریمی، گزارشگر برنامه، به محل کار یکی از کارآفرینان موفق می رود و از آن‌ها درباره راز و رمزهای کسب و کارشان، اطلاعاتی کسب می‌کند.

 «خاص باشید» را جمعه‌ها ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران بشنوید.

امتیاز شما