امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن نیمه شعبان در صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی

مشاهده ۵۰۲
۱۴۰۱/۱۲/۱۶- ۱۱:۳۰

در خجسته سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت ،مهدی موعود (عج)، صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی با ویژه برنامه‌های شاد و متنوع "با جشن بزرگ نیمه شعبان" همراه مخاطبان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو چی چست با ویژه برنامه 120 دقیقه ای (بایراملیق) در روز نیمه شعبان به تهیه کنندگی محمدعلی عبدالی از ساعت 10 با تبیین فرهنگ انتظار، مکتب و سبک زندگی اهل بیت (ع) را با حضور کارشناسان بررسی می‌کند . موانع ظهور در جامعه منتظر، بررسی راههای اعتلای فرهنگ انتظار، انتظار فرج در پویایی جامعه ، از سایر محورهای موضوعی این برنامه خواهد بود. ارتباط با مسجد مقدس جمکران، موسیقی و آیتم های شاد، مسابقه تلفنی و پیامک های مخاطبان زینت آرای برنامه خواهد بود. همچنین ویژه برنامه زنده عصرگاهی (بیرآخشام بیرسلام) به تهیه کنندگی اسکندر رحیمی از ساعت 17:30 به مدت 90 دقیقه بصورت ویژه با آیتم های شاد و طنز قنداب خالا و اجرای موسیقی زنده پاپ و اشیقی با جشن نیمه شعبان همراه مخاطبان رادیو خواهد بود.                                                                                                                       

سیمای مرکز سیمای آذربایجان غربی نیز با ویژه برنامه شبانگاهی (الدوز) در روزهای 16 و 17 اسفند به مدت 60 دقیقه از ساعت 21 به صورت زنده به تهیه کنندگی داود سلیمانپور به بزرگداشت میلاد امام زمان (عج) با حضور هنرمندان می‌پردازد. از دیگر برنامه‌های سیمای آذربایجان غربی برنامه خانواده با عنوان (ائویمیز) و (سحریزخیر) در روز نیمه شعبان خواهد بود که با رویکرد تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت با حضور کارشناسان با رویکرد جشن نیمه شعبان بر روی آنتن می رود.

امتیاز شما