امروز چهارشنبه  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

رونمایی از اشعار طنز مخاطبان رادیو صبا

مشاهده ۴۶۴
۱۴۰۱/۱۲/۱۶- ۱۳:۵۹

کتاب اشعار طنز مخاطبان برنامه «صباهنگ» در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره «زیر چتر لبخند» رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، روز دوشنبه ۱۵ اسفند از کتاب «خوش بیان» مجموعه اشعار شنوندگان رادیو صبا در آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره زیر چتر لبخند رونمایی شد. این رونمایی توسط یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و ادب رادیو ایران و نماینده معاونت صدا در شورای زبان فارسی انجام شد.

«صباهنگ» برنامه موسیقی محور رادیو صبا است که با پخش ترانه‌های درخواستی، فضای شادی را برای مخاطبان این شبکه ایجاد می‌کند. این برنامه در کنار سرگرمی‌ به اطلاع رسانی در حوزه موسیقی می‌پردازد و آخرین اخبار و حواشی موسیقی را به اطلاع مخاطبان می رساند. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی رضا عزتی و گویندگی فریبا باقری همراه مخاطبان می‌شود.

رضا عزتی تهیه کننده این برنامه گفت: صباهنگ با بخش های «گزارش»، «موسیقی فیلم»، «تکمیل شعر»، «ترکیب ترانه» و «نمایش ترانه» همراه مخاطبان رادیو صبا می‌شود. «تکمیل شعر» یکی از بخش های ویژه این برنامه است که مخاطبان می توانند در این برنامه طبع شعر خود را محک بزنند، به این صورت که متناسب با موضوع برنامه یک مصرع شعر در برنامه اعلام می‌شود و از شنوندگان خواسته می‌شود که شعر را با توجه به نظر و سلیقه خود کامل و برای برنامه ارسال کنند.
وی افزود: مخاطبان این برنامه در هر قسمت از بخش تکمیل شعر استقبال زیادی می‌کردند و با طنازی و طبع شعری زیبا مصرع های برنامه که به موضوعات روز جامعه اشاره داشت تکمیل می‌کردند. بسیاری از این اشعار با طنازی به نقد مسائل فرهنگی، اجتماعی و گاهی سیاسی جامعه می‌پردازد. با توجه به اینکه بسیاری از اشعار ارسالی مخاطبان قابل تامل و جالب بودند، گلچینی از بهترین شعر های کامل شده در قالب کتاب «خوش بیان» که مجموعه اشعار طنز شنوندگان رادیو صباست تالیف شد.

امتیاز شما