امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه اترک

مشاهده ۵۶۶
۱۴۰۱/۱۲/۲۰- ۱۰:۱۵

صداوسیمای خراسان شمالی به مناسبت تحویل سال نو و تعطیلات آغازین بهار، ویژه برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبانش تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه اترک با برنامه‏ های «عید شما مبارک» ، «صدای پای بهار»، «بهار بارون» و «سین هشتم» مهمان خانه‌های گرم اهالی خراسان شمالی می‌شود.

«عید شما مبارک» عنوان ویژه برنامه تحویل سال سیمای اترک است که با هدف ایجاد لحظاتی شاد ومفرح در ساعات پایانی سال 1401 و دقایق آغازین سال 1402 تهیه وتولید می‌گردد.  این برنامه سعی دارد با  نمایش طنز صبر خان (شخصیت عروسکی دوست داشتنی و محبوب) با حال و هوای نوروزی، گزارش مردمی، موسیقی تصویر، دوربین مخفی، کارشناس تاریخی، نمایش، گزارش از خانه سالمندان، ارتباط با پلیس راه، پیام های سلامت،  یادی از گذشتگان، وله‌های نوروزی ، خاطره گویی، مرزبانان شجاع، حافظ خوانی، مسابقه، تلفن و پیامک های مردمی  و... لحظات به یاد ماندنی را در ذهن مخاطبانش به یادگار بگذارد.

ویژه برنامه سال تحویل «عید شما مبارک» به تهیه کنندگی رسول فرح بخش ساعت 19 روز دوشنبه 29 اسفند  به مدت 6 ساعت از سیمای اترک به صورت زنده پخش می‌شود.

همچنین «عید شما مبارک» در تعطیلات پایان سال و نوروز هم هر شب با هدف ایجاد فضای شاد و بهاری همراه بینندگان است و می‌کوشد در کنار معرفی فرهنگ، آداب و رسوم نوروزی مردم استان خراسان شمالی، با بخش های متنوع مانند: نمایش طنز شخصیت عروسکی صبرخان، دعوت از مهمانان در زمینه‌های گوناگون، موسیقی‌های محلی و پاپ، آشنایی با نخبگان و هنرمندان، سلامت باشیم، دوربین مخفی، تصاویر ارسالی بینندگان، گزارش، ارتباط با کارشناسان انتظامی‌پلیس راهور، گزارش از حوزه سلامت، معرفی کتاب، راهیان نور، تلفن و پیامک های مردمی و... ساعات خوشی را برای مخاطبانش فراهم کند.

«عید شما مبارک» به تهیه کنندگی رسول فرح بخش، از 27 اسفند تا 13 فروردین هر شب ساعت 21 به مدت یک ساعت به صورت زنده از سیمای اترک روی آنتن می رود.

صدای اترک نیز با برنامه‌های «صدای پای بهار»، «بهار بارون» و «سین هشتم» زمزمه‌ها و نغمه‌های بهاری را برای شنوندگانش می نوازد.

«صدای پای بهار» ویژه برنامه تحویل سال صدای اترک است که با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح همراه با معنویت و همدلی در لحظات تحویل سال تهیه و تولید می‌شود. گزارش مردمی، پیام هواشناسی، پلیس راه، کارشناس تاریخی و مذهبی، آرزوی سلامتی با گویش های متفاوت مردم، شعار سال، معرفی آداب و رسوم محلی مردم خراسان شمالی، بیانات مقام معظم رهبری، بسته سال تحویل، ارتباط تلفنی با مدافعان سلامت و...  از بخش های برنامه است.

«صدای پای بهار» به تهیه کنندگی مریم سلمانی طبری از ساعت 22 روز دوشنبه 29 اسفند به مدت 3 ساعت به صورت زنده از صدای اترک پخش می‌شود.

«بهاربارون » دیگر برنامه صدای اترک است که در تلاش است با ایجاد روحیه شاد در مخاطبان نوروزی خود لحظات خاطره انگیزی را برای آنان پدید آورد. ارتباط با مراکز مختلف مانند: وزارت بهداشت، هواشناسی و پلیس راه، گزارش مردمی، بخش های متعدد کارشناسی، پخش موسیقی‌های با کلام و بی کلام مفرح و شاد بومی محلی، مسابقه، مشاهیر استان، آداب و رسوم نوروز در استان، معرفی بازی‌های محلی، کامتون شیرین، سالم بمانید، تلفن و پیامک های مردمی و... بخش هایی از این برنامه زیبا و شنیدنی نوروزی می‌باشد.

«بهاربارون » به تهیه کنندگی سمیرا شرافتی نژاد ایام نوروز هر روز ساعت 10 به مدت 90 دقیقه از صدای اترک به صورت زنده پخش می‌شود.

همچنین برنامه رادیویی «سین هشتم» در بخش های مختلف با نمایش های کوتاه و موضوعی، بخش های لطیفه، شوخی با موسیقی‌ها، یادی از قدیما، اندر حکایات نوروز، بازی‌های خانگی و سرگرمی، مشاغل نوروزی و... می‌کوشد با ایجاد فضایی شاد و نوروزی اوقات خوشی را برای شنوندگان فراهم کند. گزارش، ارتباط با پلیس راه، ارتباط با هواشناسی، پیام های سلامت، معرفی فرهنگ، آداب و رسوم نوروزی مردم استان، مسابقه، صندلی داغ، تلفن و پیامک و... از دیگر بخش های برنامه است.

«سین هشتم» به تهیه کنندگی مینا احمدی در ایام نوروز هر روز ساعت 17 به مدت 90 دقیقه از صدای اترک به طور زنده با شنوندگانش همراه است.

تصاویر

امتیاز شما