امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پویش رسانه ای «بیا تا برویم» در رادیو ایران

مشاهده ۳۰۴
۱۴۰۱/۱۲/۲۰- ۱۰:۲۸

به همت رادیو ایران و همکاری ستاد مرکزی راهیان نور، برای کاروان‌های فرهنگی راهیان نور، پویش رسانه ای «بیا تا برویم» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کانون ایرانیاران رادیو ایران با توجه به فرا رسیدن بیستم اسفند ماه «روز راهیان نور» با همکاری ستاد مرکزی راهیان نور پویش رسانه ای «بیا تا برویم» را برگزار می‌کند.

در این راستا شنوندگان رادیو ایران می توانند آثار هنری خود را در قالب گزارش‌، بسته صوتی، پادکست، عکس، داستانک، دلنوشته و‌خاطره از اردوهای راهیان نور ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار سوم فروردین ۱۴۰۲ می‌باشد.

غلامحسین طالبی مدیر طرح و برنامه ریزی و مسئول کانون ایرانیاران رادیو ایران با بیان کرد:  علاقه مندان برای آگاهی بیشتر می توانند به نشانی kanoon_iranyaran@ در پیام رسان‌های بله و ایتا مراجعه کنند.

طالبی خاطر نشان کرد: کانون ایرانیاران رادیو ایران، وظیفه برنامه ریزی، ساماندهی و همچنین توانمدسازی ایرانیاران را در حوزه تولید رسانه ای و تعامل مردمی‌بر عهده دارد و از سال ۹۶ آغاز به کار نموده است.

وی افزود: به آثار برتر در هر قالب از سوی ستاد مرکزی راهیان نور هدایای ارزنده ای تقدیم می‌شود، همچنین آثار منتخب در برنامه «پلاک ۸» ، رادیو نما و فضای مجازی رادیو ایران پخش می‌شود.

این پویش با همکاری ستاد مرکزی راهیان نور و برنامه «پلاک ۸» رادیو ایران که برنامه تخصصی حوزه دفاع مقدس است توسط کانون ایرانیاران برگزار می‌شود.

امتیاز شما