امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ترویج ایجاد فضای گفتگو بین نوجوانان کشور با برنامه «هم ارتفاع»

مشاهده ۵۱۸
۱۴۰۱/۱۲/۲۰- ۱۳:۱۷

سردبیر برنامه «هم ارتفاع» گفت: هدف اصلی برنامه، ترویج ایجاد فضای گفتگو بین نسل جدید جامعه است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امین پویان راد سردبیر برنامه «هم ارتفاع» ضمن اشاره به اهمیت ایجاد فضای گفتگو بین نسل جدیدِ نوجوانان کشور گفت: این برنامه با این هدف که بتوانیم در بین نوجوانان کشور، فرهنگ گفتگو را ترویج دهیم کار خود را آغاز کرد.

    

وی افزود: به واسطه ایجاد فرهنگ گفتگو ما می‌توانیم در آینده شاهد کمتر شدن شکاف اجتماعی بین مردم باشیم و همین امر سبب می‌شود تا اهداف آینده کشور به دست نوجوانان سرانجام بهتری داشته باشند.

پویان راد ادامه داد: با همین هدف، نوجوانان از مدارس و مجموعه‌های مختلف مورد ارزیابی و مصاحبه قرار می‌گیرند و از آن‌ها برای حضور در برنامه دعوت می‌شود تا پیرامون موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر موضوعات مختلف با کارشناسان و مسئولان کشوری به بحث و گفتگو بپردازند.

سردبیر برنامه هم ارتفاع در پایان به چگونگی انتخاب موضوعات مطرح شده در این برنامه اشاره کرد و گفت: موضوعات برنامه‌های مختلف قبل از ضبط برنامه با استفاده از نظر سنجی‌ها و مشورت‌های تیم سردبیری با کارشناسان و صاحبان اندیشه انتخاب می‌شوند تا بتوانیم مسائلی را در برنامه مطرح کنیم که پاسخگوی نیاز نوجوانان کشور باشد.

 دغدغه‌های نوجوانان روی آنتن صداوسیما

علیرضا طاعتی مدیر روابط عمومی‌برنامه با اشاره به محور بودن نوجوانان در این برنامه گفت: با فراگیر شدن ارتباطات در فضای مجازی، اکثر نوجوان در سراسر کشور حرف ها و مطالبات خود را در آن محیط بیان می‌کنند و فرصت نمایان کردن این مطالبه گری در سطح جامعه به صورت صحیح را از دست می دهند.

وی افزود: با این هدف که خودِ نوجوانان بتوانند در فضای رسمی سیمای جمهوری اسلامی ایران، مطالبات خود را بیان کنند، برنامه «هم ارتفاع» با همکاری بنیاد نهضت در 52 قسمت به کارگردانی قاسم اکبری و سردبیری امین پویان راد هم‌اکنون از شبکه امید در حال پخش است.
طاعتی ادامه داد: در این برنامه کارشناسان حوزه‌های مختلف و مسئولان کشوری حاضر می‌شوند و نوجوانانِ حاضر در برنامه نیز مطالبات خود را به صورت صریح بیان می‌کنند و میهمانان نیز به آن‌ها پاسخ می دهند.

مدیر روابط عمومی‌برنامه «هم ارتفاع» با تاکید بر حضور نوجوانان به عنوان عوامل اصلی در این برنامه بیان کرد: عوامل تولید برنامه «هم ارتفاع» سعی بر این دارند که دغدغه‌های اصلی نوجوانان در این برنامه عنوان شود و تیم سردبیری پیش از این برنامه با استفاده از نظرسنجی و نیازسنجی‌های مد نظر توانسته‌اند مهم‌ترین دغدغه‌های آنان را شناسایی کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما سعی داریم تا در برنامه هم ارتفاع، از حضور همه نوجوانان بهره‌مند باشیم و به این ترتیب از تمام نوجوانانی که مایل به حضور در برنامه هستند دعوت می‌کنیم در این برنامه شرکت داشته باشند.

طاعتی ادامه داد: نوجوانان عزیز کشورمان می‌توانند برای حضور در این برنامه، مشخصات خود را از طریق پیام رسان‌های شاد و بله به آدرس @hamertefa برای ما ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی‌برنامه هم ارتفاع در پایان گفت: علاوه بر اینکه نیازسنجی‌ها در حوزه نوجوانان توسط کارشناسان و تیم سردبیری برنامه صورت گرفته است، نوجوانان عزیز می‌توانند دغدغه‌های دیگرِ خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی عنوان شده برای ما ارسال کنند تا کارشناسان مد نظر در آن حوزه به برنامه دعوت شوند.

گفتنی است، برنامه هم ارتفاع با همکاری بنیاد نهضت در 52 قسمت به کارگردانی قاسم اکبری، شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت 20 از شبکه امید پخش می‌شود.

همچنین علاقه مندان به حضور در این برنامه یا ثبت انتقادات و پیشنهادات می‌توانند از طریق آدرس شبکه‌های اجتماعی به نشانی @HAMERTEFA با روابط عمومی این برنامه در ارتباط باشند.

 



امتیاز شما