امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

اقتدار و توانمندی مهم‌ترین شاخصه یگان ویژه

مشاهده ۴۳۶
۱۴۰۱/۱۲/۲۱- ۱۴:۰۶

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی اقتدار و توانمندی یگان ویژه را مهمترین شاخصه این نیرو بر شمرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر اکبر رضایی در جمع نیروهای یگان ویژه استان آذربایجان شرقی، نقش این نیرو را در تأمین امنیت و آرامش عمومی جامعه مهم، انکار ناپذیر، اثرگذار و برجسته خواند و افزود: یگان ویژه تجلی اقتدار و امنیت است و نقش آفرینی آن در حفاظت و صیانت از جان و مال مردم بخشی از خدمات این نیرو‌ی مقتدر است.

وی یگان ویژه را مدافع مردم و امنیت و حضور آنان را در بحران‌ها، برخورد قاطعانه با قانون شکنان و هنجارشکنان بسیار موثر دانست و خاطر نشان شد : یگان‌ های ویژه همواره و در همه حال در همه میدان‌ها و صحنه‌های ماموریتی برای امنیت مردم جانفشانی می‌کنند.

رضایی عملکرد شایسته و هوشمندانه یگان‌های ویژه را در حوادث اخیر مهم تلقی کرد و اظهار داشت : اقدامات ارزنده این نیرو در حوادث اخیر، جایگاه و ارزش یگان ویژه را در اذهان و باور مردم بیش از پیش محکم تر کرد.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی بیان توانمندی و معرفی قابلیت‌های یگان ویژه، اطلاع رسانی برنامه‌ها و تقویت روحیه نیروهای یگان ویژه را از مهمترین برنامه‌های رسانه ملی برشمرد و ابراز داشت: حلقه محاصره دشمن روز به روز در حال تنگ شدن است و امروز از تمام ظرفیت خود برای ضربه به نظام و انقلاب بهره می‌گیرد و از جنگ سخت به سمت محاصره اقتصادی ، جنگ نرم و جنگ فرهنگی پیش رفته است.

وی با قدردانی از صبر راهبردی یگان‌های ویژه تصریح کرد: یگان ویژه همیشه کارنامه درخشانی در تأمین امنیت جامعه و ارتقای آرامش عمومی مردم داشته و اقتدار و توانمندی آن به عنوان نیرویی اسلامی، ارزشی و ولایی برای مردم ثابت شده است.

 

 

 

 

امتیاز شما