امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
عید دیدنی کارشناسان آشپزی دهه‌های ۷۰ و ۸۰ در استودیو نرگس؛
عید دیدنی کارشناسان آشپزی دهه‌های ۷۰ و ۸۰ در استودیو نرگس؛

برای اولین بار به خانه بر می‌گردیم ویژه نوروز روی آنتن

مشاهده ۲۷۳
۱۴۰۱/۱۲/۲۲- ۱۲:۳۱
تعداد بازدید:273

پس از گذشت بیش از 25 سال از عمر برنامه به خانه بر می‌گردیم این برنامه برای اولین بار در نوروز ۱۴۰۲ به صورت ویژه و با بخش های متفاوت روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه نوروزی به خانه بر می‌گردیم در نوروز 1402 از ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه مهمان خانه مخاطبان ارجمند خواهد شد تا با بخش های دیدنی و متفاوت لحظات خوشی را برای مردم رقم بزند.
یکی از بخش های جذاب و نوستالژیک این ویژه برنامه حضور کارشناسان آشپزی است که در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ با حضور در استودیو برنامه به خانه بر می‌گردیم به آموزش آشپزی می‌پرداختند و حالا پس از گذشت دو دهه به یاد سالهای گذشته دوباره به خانه برگشتند تا با یک آموزش ویژه تهیه غذا مهمان نگاه صمیمی مردم عزیز ایران باشند.
به خانه بر می‌گردیم قصد دارد در ایام نوروز و دهه اول ماه مبارک رمضانبا حضور کارشناسان آشپزی، نحوه طبخ انواع غذای اصیل ایرانی را تقدیم نگاه نماید. آیتم پشت صحنه کارشناسان آشپزی، پخش تصاویر قدیمی‌برنامه، گفتگوی خودمانی مجریان با آنها از دیگر بخش های قسمت آشپزی خواهد بود.
و اما در مهمانخانه ویژه برنامه نوروزی به خانه بر می‌گردیم میزبان ۱۳ تن از چهره‌های ماندگار پزشکی، ترین‌های عرصه پزشکی و فعالان این عرصه خواهیم بود تا علاوه بر آشنایی با زندگینامه و سبک زندگی آنان، خاطره گویی و...  به پاس تلاش های خالصانه و اقدامات خیرخواهانه آنان در جهت بهبودی بیماران در اقصی نقاط کشور تقدیری از طرف برنامه به خانه بر می‌گردیم صورت گیرد.
یکی دیگر از بخش های این برنامه بخش ادبی و فرهنگی است که با حضور استاد رسول نجفیان تولید شده است که در این بخش حکایات ناب، داستان‌های کوتاه اما غنی، نقالی، شعرخوانی و ... را خواهیم شنید.
این برنامه روزهای اول تا سوم فروردین ماه با حضور مهمانان ویژه، خوانندگان و آیتم های شاد تقدیم بینندگان خواهد شد و‌ از روز چهارم فروردین نیز با فضایی عطرآگین به استقبال ماه مبارک رمضان خواهد رفت.
ویژه برنامه به خانه بر می‌گردیم کاری از گروه خانواده و‌کودک شبکه پنج سیما است که به تهیه کنندگی زهرا خردمند نیک از یکم تا سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ هر روز ساعت 16:30 روی آنتن شبکه تهران می رود.

امتیاز شما