امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
در پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی؛
در پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی؛

انتشار پژوهش «آشنایی با سبد مصرف رسانه‌ای جدید برخط در نیجریه»

مشاهده ۱۵۸
۱۴۰۱/۱۲/۲۲- ۱۳:۰۵
تعداد بازدید:158

پژوهش «آشنایی با سبد مصرف رسانه‌ای جدید برخط در کشور نیجریه» در قالب مجموعه راهبردهای پژوهشی رسانه ای و کاربردی، توسط پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صدا و سیما تهیه و منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نگاهی به شاخص های اجتماعی و فرهنگی در نیجریه، سبد مصرف رسانه در نیجریه، جایگاه رسانه‌های پرمخاطب برخط در نیجریه، چشم انداز سبد مصرفی رسانه ای در نیجریه، وضعیت سبد مصرف رسانه ای در نیجریه از دیدگاه اندیشکده‌های جهانی به همراه پیشنهادهای رسانه ای از جمله ارکان اصلی این پژوهش است. همچنین در این پژوهش، دیدگاه تعدادی از صاحنظران رسانه ای در حوزه هوسایی زبانان در خصوص سپهر رسانه ای نیجریه، جایگاه رسانه‌های برخط در نیجریه، سبد مصرف رسانه ای، ذائقه رسانه ای مخاطبان در نیجریه و کشورهای فعال در حوزه رسانه ای این کشور از طریق «مصاحبه» اخذ شده است.

پژوهش «آشنایی با سبد مصرف رسانه‌ای جدید برخط در نیجریه (با تمرکز بر شمال نیجریه)» به اهتمام واحد پژوهش های کاربردی و با نظارت علمی دکتر محمدرضا حاتمی نگاشته شده است.

علاقه مندان و دانشجویان حوزه علوم سیاسی و روابط بین الملل برای دسترسی به این پژوهش و سایر موضوعات مشابه می توانند به سایت پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی به آدرسarc.irib.ir مراجعه کنند.

امتیاز شما