امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
سخنگوی وزارت امور خارجه مهمان العالم؛
سخنگوی وزارت امور خارجه مهمان العالم؛

حواشی توافقات ایران و عربستان

مشاهده ۱۸۳
۱۴۰۱/۱۲/۲۳- ۱۳:۵۴
تعداد بازدید:183

گفت و گوی اختصاصی شبکه العالم با ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، پیرامون پرونده هسته ای ایران و توافقات تهران و ریاض به روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ناصر کنعانی، مهمان این برنامه از «من طهران» است و در خصوص چشم انداز بازه زمانی حل و فصل پرونده هسته ای ایران و همچنین جزئیات توافقات ایران و عربستان، گفت وگو خواهد کرد. برنامه ریزی برای زمان انجام تعهدات طرفین نظیر پادمانی و برخی دسترسی‌ها، چگونگی فعالیت کانال های مذاکراتی درباره برجام، نگاه ایران به ادامه مذاکرات و تضمین‌ها و استاندارهایی مورد نظر و نیز مهمترین محورهای گفت وگو در مذاکرات با عربستان و... از موضوعاتی است که ناصر کنعانی درباره آنها با مجری برنامه گفت و گو می‌کند .  توافق ایران و عربستان به عنوان نقطه عطف روابط دو کشور در منطقه و چشم اندازسرآغاز از سرگیری روابط ایران و کشورهای عربی همچون مصر، مراکش و اردن ... از مباحث مهم دیگر است که سخنگوی وزارت امور خارجه به تشریح آن خواهد پرداخت.

«من طهران» به تهیه کنندگی میرزا باقری، با اجرای محمد باقر حیدری و تدوین رضا مومنی، 24 اسفند ماه ساعت 21 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

امتیاز شما