امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پزشکی که بیمارانش را رایگان ویزیت می‌کند

مشاهده ۱۹۴
۱۴۰۱/۱۲/۲۳- ۱۸:۰۴

سریال روزگار قریب، از بعد انسان‌شناسی، علمی و عرفانی، برای آشنا شدن با روند زندگی یک پزشک بسیار دقیق است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر طلوعی -پزشک جهادی- به استودیوی شب نشینی آمد. وی گفت:  اصالتا اهل تبریز و بزرگ‌شده قم هستم. از کودکی همزمان دوست داشتم که پلیس و پزشک شوم و خوشبختانه این توفیق را داشتم که با افتخار، هم پزشک کادر درمان و هم پزشک نیروی انتظامی‌باشم.

وی افزود: اولین اردوی جهادی ما به اسم شهید حاج محسن قطاسلو، اولین شهید مدافع حرم بود. اردوهای جهادی نیازمند زمینه‌سازی زیادی است. این زمینه‌سازی برای من از جایی شکل گرفت که زمانی در داروخانه کار می‌کردم، به سبب دیدن سختی‌هایی که مردم در زمینه استفاده از خدمات پزشکی با آن مواجه بودند، تصمیم گرفتم که در حد توانم به آن‌ها خدمت کنم و برای جامعه مفید باشم.

این پزشک نوع دوست اظهار کرد: بعد از اردوهای جهادی مدتی مامور به خدمت شدم و به استان ایلام رفتم. مهمان‌نوازی این مردم باورنکردنی بود. آن زمان کشور درگیر کرونا بود و من با بیماران زیادی در ارتباط بودم به همین سبب میزان ورود ویروس به بدن من زیاد بود و به شدت با این بیماری درگیر شدم. تا حدی که  به سبب آسیب زیاد مجبور به استفاده از ویلچر شدم

وی افزود: بعد از ابتلا به بیماری کرونا و  ۱۸ ماه درگیری با ضعف جسمانی، تصمیم  گرفتم که دوباره به کار برگردم و این بازه زمانی را جبران کنم. با این نیت که بیماران را به صورت رایگان ویزیت کنم. از همان موقع کم‌کم ویزیت رایگان را شروع کردم و تا امروز ادامه دادم.

وی در ادامه افزود: سریال روزگار قریب از نظر من هم از بعد انسان‌شناسی، علمی، انسانی و عرفانی، برای آشنا شدن با روند زندگی یک پزشک بسیار دقیق است. پیشنهاد من به کسانی که می‌خواهند چالش‌های یک پزشک را با دید درستی ببینند و لمس کنند، این است که حتما این سریال را ببینند.

گفتنی است؛ برنامه «شب نشینی» از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود. اطلاعات بیشتر درباره «شب نشینی» و مهمان‌های برنامه هر روز در فضای مجازی به نشانی @jjtvnir بارگذاری می‌شود.

امتیاز شما