امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه ریزی برای نوروزی رمضانی در «جوانه‌ها» ی رادیو فرهنگ

مشاهده ۲۴۵
۱۴۰۱/۱۲/۲۴- ۰۸:۲۷

مجله «جوانه‌ها» که با اجرای نوجوانان از رادیو فرهنگ پخش می‌شود، چهار‌شنبه ۲۴ اسفند ماه با موضوع چکونگی برنامه ریزی برای سپری کردن نوروزی همراه با ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه جوانه‌های این هفته در بخش کارشناسی به این سوال که چطور برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه ریزی کنیم؟ پاسخ داده می‌شود. در بخش «ما میتوانیم» چگونگی برنامه ریزی در زندگی توضیح داده می‌شود‌ و در بخش گردشگری با سفر به استان خراسان رضوی و مشهد مقدس درباره مسجد گوهرشاد مطالبی بیان می‌شود. بخش کتاب این برنامه هم به معرفی کتابی با عنوان «خوبهای بد، بدهای خوب» اختصاص دارد، کتاب خوب‌های بد، بدهای خوب نوشته‌ی سومان چینانی نخستین جلد از مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز است که به ماجراهای سوفی و آگاتا می‌پردازد. آن‌ها تصور می‌کنند می‌دانند به کجا تعلق دارند اما با ورود به مدرسه‌ای جادویی تمام تصوراتشان از خوبی و بدی تغییر می‌کند. این‌ کتاب نامزد جایزه کتاب کودکان واتر استونز سال ۲۰۱۴ و نامزد جایزه کتاب کودک و نوجوان گودریدز سال ۲۰۱۳ بوده است.در بخش مشاهیر این برنامه نیز، «اریک کارل» طراح، نویسنده و تصویرگر امریکایی که بیش از ۷۰ عنوان کتاب برای کودکان و خردسالان تصویرگری کرده است.معرفی می‌شود.

«جوانه‌ها» را به تهیه کنندگی و مشاور محتوایی مریم قاسمی ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

امتیاز شما